TMG verkoopt Classic FM aan platenlabel

7nov 201709:33
  • Media
  • 8216 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerkoopMuziekRadio

nieuws Telegraaf Media Groep heeft Classic FM verkocht aan platenlabel Challenge Records. Dit label, opgericht in 1994, is gespecialiseerd in klassieke muziek en jazz. Een verkoopbedrag is niet meegedeeld. Afgelopen week verdween Classic FM uit de digitale ether omdat de nieuwe eigenaar vindt dat DAB+ een te klein aandeel van de luisteraars bedient.

Unilever bouwt Global Foods Innovation Centre - Paul Polman: 'We willen duurzame voedingsmiddelen toegankelijk maken'

7nov 201708:42
  • Food-en-retail
  • 10096 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingFoodInnovatie

nieuws Precies een jaar na de aankondiging van de centralisatie van Unilever’s Foods R&D expertise vanuit Heilbronn (Duitsland), Poznan (Polen) en Vlaardingen in het Foods eco-system in Wageningen, heeft Unilever het startschot gegeven voor de bouw van haar nieuwe wereldwijde Foods Innovation Centre.

Waarom marcom-netwerken aan de winnende hand zijn

7nov 201700:16
  • Bureaus
  • 15689 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • MarketingCommunicatieMediastrategieStrategie

weblog Je hoort het wel vaker: ‘Zo’n vaart loopt het niet. Voordat deze nieuwe innovatie is ingedaald zijn we jaren verder.’ Maar de tijd raast door.

SugarCRM geeft bruikbare Hint

6nov 201716:35
  • Algemeen
  • 1114 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag

magazine CRM-leverancier SugarCRM is gestart met Relationship Intelligence Service en Hint is daarvan het eerste product dat ook beschikbaar is voor Nederland. Met Hint wordt de voorbereiding van gesprekken met leads, prospects en klanten makkelijker en veel minder arbeidsintensief.

[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital, digital advertising en transparantie

6nov 201716:09
  • Bureaus
  • 29873 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • AdvertisingOnline advertisingInterview

nieuws Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van advertentiebedrijf Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (ex Reddion en GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie.

NN Group titelsponsor North Sea Jazz Festival

6nov 201716:04
  • Sponsoring
  • 21417 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MuziekSponsorshipKunst & CultuurEntertainment

nieuws North Sea Jazz en NN Group bundelen de krachten en starten een driejarig partnership. Vanaf de komende editie is NN titelsponsor van het festival, waarvan de naam vanaf nu dan ook het NN North Sea Jazz Festival zal zijn. In 2018 wordt het festival gehouden op 13, 14 en 15 juli 2018 in Rotterdam Ahoy.

Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

6nov 201715:50
  • B2b
  • 8638 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekendgemaakt. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn tien boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.

[onderzoek] 22 procent van de Nederlandse supermarkten heeft eigen bezorgservice

6nov 201715:41
  • Food-en-retail
  • 10016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodVerkoop

nieuws Ruim een op de 5 Nederlandse supermarkten beschikt over een eigen bezorgservice. Dat blijkt uit onderzoek van Boodschappenspot. Daarbij gaat het om winkels van de supermarktketens Jumbo, Coop, Plus, Spar, Dekamarkt, Vomar en een aantal AH-franchisers. Veel van deze supers bezorgen de boodschappen - met hun eigen bezorgservice - vanuit het eigen filiaal bij de klant thuis. In totaal hebben 860 van de in totaal 3.893 onderzochte Nederlandse supermarkten een eigen bezorgdienst. Plus is koploper met 248 filialen met een eigen bezorgdienst.

SoFine: '5 food documentaires waarna plantaardig nog beter smaakt'

6nov 201715:38
  • Food-en-retail
  • 9499 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodMVO

nieuws De wereld van voeding is ingewikkeld, constatweert foodmerk SoFine. 'Goed dat er zoveel inspirerende food documentaires zijn gemaakt die je beeld verrijken en je laten nadenken over je eigen eetpatroon en het effect op de aarde. Wij snappen dat je door al die documentaires soms door de bomen het geredde oerwoud niet meer kunt zien. Daarom krijg je van ons wat food for thought voor je volgende tv-avondje. Daarna smaakt je plantaardige SoFine burger nóg lekkerder.' Dat belooft een kritische selectie.

Eenmalig voor 50 euro naar Mercurs

6nov 201711:56
  • Media
  • 20675 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De organisatie van de Mercurs hanteert in verband met de jubileumeditie entreekaarten voor een zacht prijsje, namelijk 50 euro. Een eenmalige actie om zoveel mogelijk mensen de kans te geven aanwezig te zijn bij de uitreiking op 14 december a.s.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners