Eerste competities van start in eSports House

2nov 201711:49
  • Sponsoring
  • 13265 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • TelevisieEvenementOnline gamingeSports

nieuws Het nieuwe eSports House in Rotterdam start vandaag met de eerste competitie en uitzendingen van Inside eSports uit het eigen programma: de Mijndomein Masters(CS:GO). Later deze maand volgt de Dutch Dota Championships (Dota 2) op 21 november en de Dutch College Premier League (League of Legends) op 22 november. Alle competities zijn live te volgen in het programma inside eSports op Fox Sports en Twitch.

[boxtoernooi] Beursgang HelloFresh goed voor 318 miljoen euro - 'Marketing is alles'

2nov 201711:44
  • Food-en-retail
  • 13536 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Maaltijdbezorger HelloFresh gaat vandaag in Frankfurt naar de beurs voor 10,25 euro per aandeel, waarmee in theorie 318 miljoen euro wordt opgehaald, maar in praktijk ten hoogste 277 miljoen. Van de aandelen die HelloFresh uitgeeft, is 19 procent vrij verhandelbaar. 53 procent is in handen van investeringsmaatschappij Rocket Internet. Marketing is alles, zo zie je als je de omzet van de maaltijdbezorgers in Nederland afzet tegen de reclamekosten.

Ajax verlengt twee jaar met Herbalife

2nov 201711:35
  • Sponsoring
  • 13072 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • LeverancierPartnershipVoetbalFood

nieuws Ajax en Herbalife Nutrition hebben hun suppliership met twee seizoenen verlengd. Op sportpark de Toekomst ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2019. Het wereldwijd opererende voedingsbedrijf zal hierdoor een bijdrage blijven leveren aan de voeding van het eerste elftal en Jong Ajax.

Redpepper springt in employer branding

2nov 201710:28
  • Bureaus
  • 17613 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ArbeidsmarktZakelijkStrategieHR

nieuws Reclamebureau Redpepper verbreedt zijn koers. Bureaudirecteur Tjeerd de Jong is samen met Karel Beijen (PMS, BeyenMeyer) een nieuw initiatief gestart op het gebied van Employer Branding & Job Marketing. Deze nieuwe loot aan de boom heet Redpepper Arbeidsmarktcommunicatie.

BankGiro Loterij investeert langer in Concertgebouw

2nov 201709:54
  • Sponsoring
  • 10248 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipFondsenwervingKunst & Cultuur

nieuws De BankGiro Loterij, de cultuurloterij van Nederland, verlengt haar bijdrage aan Het Koninklijk Concertgebouw met vijf jaar. In de periode 2018 tot en met 2022 kan Het Concertgebouw wederom een jaarlijkse bijdrage tegemoet zien voor onder meer de instandhouding en verdere verduurzaming van het monumentale pand. Het Concertgebouw en de BankGiro Loterij zijn al sinds 2000 partners.

Fairtrade-week: Spar vraagt aandacht voor groene tas

2nov 201709:08
  • Food-en-retail
  • 12219 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingBelow the line

nieuws Tot en met 5 november vindt de jaarlijkse Fairtrade Week plaats. Ook retailketen Spar sluit daarbij aan, en niet alleen tijdens deze week maar gedurende het gehele jaar heeft Spar een Fairtrade gecertificeerde katoenen tas in het assortiment. In samenwerking met de producent en Stichting Max Havelaar heeft Spar in het afgelopen jaar een duurzame tas ontwikkeld, met respect voor mens, dier en milieu. Die tas verdient deze week wel wat extra aandacht.

Frans Janssen nieuwe commercieel directeur van PSV

2nov 201700:24
  • Sponsoring
  • 13012 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SalesPartnershipZakelijkVoetbal

nieuws Frans Janssen is de nieuwe commercieel directeur van PSV. De 46-jarige Waalrenaar begint per 1 december aanstaande. 'Dat iemand met de statuur van Frans Janssen beschikbaar is gekomen zien wij als buitenkans', aldus algemeen directeur Toon Gerbrands. 'Een stevig netwerk in de regio is voor deze functie van belang, maar daarnaast willen we ons wat internationaler gaan ontwikkelen. Ook in dat perspectief past de komst van Frans uitstekend bij ons.'

Natwerk schept kinderwereld in commercial Intertoys

1nov 201712:00
  • Bureaus
  • 11461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenDoelgroepenCommercialsCampagnes

nieuws 'Jouw speelgoed, jouw wereld.' Intertoys is woensdag gestart met een nieuwe campagne die bestaat uit een commercial voor web en tv waarin allerlei speelgoed met elkaar wordt gecombineerd. Net zoals kinderen dat zelf altijd doen. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.

Fuse Communication stoot fashion-PR af naar Coebergh

1nov 201711:41
  • Bureaus
  • 15400 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieCommunicatiePRZakelijk

nieuws Vanwege de toenemende segmentatie binnen het PR-landschap heeft Fuse Communication besloten om een scherpe focus aan te brengen op de dienstverlening van het bureau. Om deze reden neemt Fuse per vandaag afscheid van het portfolio in fashion-PR, dat wordt overgedragen aan Coebergh Communicatie & PR. Alle overige klanten blijven behouden.

Huib Maaskant creatief directeur bij Goud Uberconnected

1nov 201711:11
  • Bureaus
  • 10461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingDigitaalPersonaliaCreatie

nieuws Goud Uberconnected heeft Huib Maaskant aangetrokken als creatief directeur. Hij wordt tevens creatief eindverantwoordelijk voor de zusterbureaus Icemedia (digital & mobile) en Redmint (shopper marketing). Maaskant stond aan de wieg va digitaal bureau Qi en ook de SpinAwards.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners