Robeco SummerNights trekt 83.000 bezoekers

1sep 201711:59
  • Sponsoring
  • 22728 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringEvenementKunst & CultuurEntertainment

nieuws De Robeco SummerNights, de zomerprogrammering van Het Koninklijk Concertgebouw, zijn dit jaar door 83.000 mensen bezocht. Dat is ruim 3.000 meer vergeleken met afgelopen editie. De stijgende trend, waarvan al een aantal jaren sprake is, wordt hiermee voortgezet.

24Kitchen beleeft record-zomer

1sep 201711:34
  • Media
  • 26746 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentTelevisieFood

nieuws 24Kitchen beleeft de meest succesvolle zomer ooit. In de zomerperiode juli en augustus wist het kanaal voor het eerst sinds haar bestaan boven een gemiddeld marktaandeel van 1% uit te komen in de categorie kijkers 20-49 jaar. Een ruime verdubbeling ten opzichte van vorig jaar zomer. Het gemiddeld marktaandeel bij de vrouwelijke doelgroep in diezelfde leeftijdscategorie wist zelfs de 1,5% marktaandeel te overstijgen, bijna een verdriedubbeling ten opzichte van zomer geleden. In totaal stemden deze zomer ruim 5 miljoen kookliefhebbers af op de tv-zender.

Inzending open voor uitgebreide Epica Awards 2017

1sep 201711:20
  • Bureaus
  • 25766 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CreatieCampagnesAwardReclame

nieuws De Epica Awards 2017 zijn uitgebreid: er zijn twee nieuwe categorieën (waaronder videoclips) en een bredere jury. Bureaus en adverteerders kunnen vanaf nu insturen voor deze door vakjournalisten toegekende reclameprijs.

Kamera Express sponsort RTL4-programma Perfecte Plaatje

1sep 201711:13
  • Sponsoring
  • 25979 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Geen tag

nieuws Het tv-programma ‘Het Perfecte Plaatje’ keert komend najaar terug bij RTL 4. Dit tweede seizoen wordt niet alleen gesponsord door Canon, maar ook door Kamera Express. Naast sponsor is Kamera Express tevens exclusieve verkooppartner van het programma. 'Wij willen onze klanten inspireren en ze helpen om hun fotografie naar een hoger niveau te tillen. Een visie die perfect past bij dit tv-programma.'

Business Insider start vacaturesite

1sep 201710:09
  • Media
  • 26548 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineHRWebsiteNieuwsmedia

nieuws Zakenplatform Business Insider start een vacaturesite. Bedrijven en kandidaten kunnen elkaar voortaan vinden via Vacatures.businessinsider.nl. Bedrijven kunnen vacatures plaatsen en kandidaten kunnen hun profiel achterlaten.

TMG mag Keesing Media verkopen aan Ergon

1sep 201709:24
  • Media
  • 14022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaVerkoopUitgevers

nieuws Telegraaf Media Groep heeft akkoord gekregen van de eigen aandeelhouders om Keesing Media Group te verkopen aan Ergon Capital Partners III. Ook is afgesproken dat TMG een indirect minderheidsbelang aanhoudt van 30% in Keesing. Op dat laatste punt klonk wel kritiek van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB).

Groen & Kool maakt B2B-campagne voor betaaldienst CCV

1sep 201709:19
  • Bureaus
  • 13128 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCommercialsCampagnes

nieuws Een pinautomaat die het niet doet is een crime voor ondernemers. Dat is de insteek van een nieuwe B2B-campagne van CCV Nederland, die dit probleem tot het minimum wil beperken. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Groen & Kool uit Laren.

Genomineerde [1] NRW Jaarprijs 2017: Nowadays Amsterdam

1sep 201709:14
  • Food-en-retail
  • 8809 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenEvenement

nieuws Op donderdag 7 september wordt tijdens het Jaarcongres de winnaar van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt in Theater Amsterdam. NRW staat voor Nederlandse Raad Winkelcentra. De prijs bekroont nieuw ontwikkelde winkelgebieden. Genomineerd zijn: Nowadays in Amsterdam, Beverhof in Beverwijk, Kerkelanden in Hilversum, Hanzewijk in Kampen en AaBe fabriek in Tilburg. In een serie van 5 worden de unieke kwaliteiten van de genomineerde projecten zoals door hen zelf gepresenteerd nader toegelicht. We starten met case [1]: Genomineerde Nowadays Amsterdam.

Sponsorlessen van Van Lanschot en Van Gogh

31aug 201716:20
  • Sponsoring
  • 23406 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsorshipKunst & CultuurSponsorRing

nieuws De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig repareren. Succes én fouten stonden centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de zesdelige serie Sponsorlessen. Vandaag deel 5: de samenwerking tussen Van Lanschot Bankiers en het Van Gogh Museum.

VEA viert 100-jarig bestaan in Tuschinski, maar schrapt campagne '8 miljoen gesprekken'

31aug 201716:04
  • Bureaus
  • 39057 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • FilmReclameCampagnes

nieuws De VEA viert dit jaar zijn honderdste verjaardag. Ter ere van dit jubileum wordt de door videobureau Big Shots geproduceerde documentaire 'De kunst van het verleiden' op 10 oktober vertoond in het Amsterdamse filmtheater Tuschinski. Ook zou in september de campagne '8 miljoen gesprekken' van start gaan, maar die is ineens stopgezet. Waarom?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners