'Omzet biologisch doorbreekt in Nederland eind 2018 de grens van 1 miljard euro'

21sep 201715:27
  • Food-en-retail
  • 9023 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodMarketing

nieuws De omzet van biologische producten in Nederlandse supermarkten gaat komend jaar voor het eerst door de grens van €1 miljard. Dat stelt directeur Dik Goorhuis van Bio+. Goorhuis zei dit aan de vooravond van marketingevent de Bio10-daagse.

Big Shots koopt animatiebedrijf WeExplain

21sep 201713:15
  • Bureaus
  • 12789 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkContentVideoFilm

nieuws Overname in productieland: 'explanimation-producent' WeExplain wordt na een periode van intensieve samenwerking overgenomen door Big Shots Group. Met deze acquisitie verbreedt Big Shots zijn positie in het videocontent-domein.

ABN Amro wordt official eSports-partner van Ajax

21sep 201712:55
  • Sponsoring
  • 13014 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieOnline gamingVoetbalSponsorship

nieuws ABN Amro breidt het partnership met Ajax verder uit en wordt 'official eSports-partner' van de voetbalclub. De bank gaat zich ook in de snel groeiende virtuele voetbalwereld focussen op talentontwikkeling en het waarmaken van ambities.

Disney werkt samen met Schooljudo

21sep 201711:50
  • Sponsoring
  • 10210 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MediaMaatschappijSportSportmarketing

nieuws The Walt Disney Company Netherlands en Schooljudo gaan intensief samenwerken om met het vernieuwde Schooljudo-programma nóg meer in de belevingswereld van basisschoolkinderen te kruipen. Vanaf oktober worden de kinderen uitgedaagd om in de jungle van Tarzan of Mowgli te werken aan Skills for Life met judo als middel.

Univé start test robot in winkels

21sep 201711:46
  • Food-en-retail
  • 9727 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieWinkelen

nieuws Robots vormen volgens veel marketeers de voorhoede van digitale ontwikkelingen in de samenleving. 'Univé wil begrijpen wat dit soort veranderingen betekenen voor klanten en hoe klanten reageren op interactie met een robot als hostess. Daarom is Univé een test gestart in een Univé-winkel in Heerhugowaard', meldt Univé vandaag. Het betreft een proef met robot Pepper.

10.000 extra kaarten voor jubileumeditie De Vrienden van Amstel 2018

21sep 201711:32
  • Algemeen
  • 8797 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Activatie

nieuws De Vrienden van Amstel LIVE! was voor 2018 - jubileumeditie - eigenlijk al uitverkocht. Door een andere decorindeling heeft het biermerk nog plek gevonden voor 10.000 extra kaarten die dinsdag a.s. in de verkoop gaan. In 2018 bestaat De Vrienden van Amstel LIVE! alweer 20 jaar.

Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio

21sep 201710:40
  • Media
  • 11298 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingRadio

nieuws Luchtvaartmaatschappij Transavia test samen met OMX, de digitale tak van OMS en digital agency NMPi, de eerste retargeting-campagne in Nederland via digitale radio. Consumenten die naar digitale radio luisteren, horen tijdens de reclamemomenten gerichte spots op basis van eerder zoekgedrag op de website van Transavia.

Caroline van Turennout (Zeeman) en Robbert de Vreede (Unilever) in SAN-bestuur

21sep 201710:34
  • Bureaus
  • 9724 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenFoodPersonaliaAward

nieuws Caroline van Turennout (Zeeman) en Robbert de Vreede (Unilever Benelux) treden beiden toe tot het bestuur van Stichting Adverteerdersjury Nederland. Zij volgen hiermee de afgetreden bestuursleden Paul Geraeds (Bakker.com) en Aline van Keulen (KPN) op.

Digital Dinner Amsterdam strikt Bas Ording (ex-Apple)

21sep 201710:31
  • Algemeen
  • 7745 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementCreatie

nieuws Inventing Future Interfaces. Hoe gaan we om met machines? In hoeverre leidt technologie ons? En hoe pas je dit toe? Digital Dinner staat dit jaar in het teken van inspirerende verhalen van internationale sprekers die in hun expertise koploper zijn op dit gebied. Zij zullen hun visie op design tools, augmented reality en toekomstige interfaces met ons delen. De organisatie heeft zojuist bekend gemaakt dat Bas Ording komt spreken tijdens het diner.

FD lanceert Focus-app voor ambitieuze ­­professionals

21sep 201709:11
  • Media
  • 7956 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenMobileAppsUitgevers

nieuws Het FD lanceert vandaag FD Focus, een app voor ambitieuze ­­professionals. De app mikt op een doelgroep van ambitieuze, jonge professionals, die voor een vast bedrag per maand snel overzicht en toegang krijgen tot het beste van het FD met focus op technologie en innovatie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners