Savana Rijneveldshoek digitaal strateeg bij Redkiwi

14nov 201710:03
  • Bureaus
  • 9624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaDigitaalOnline advertisingStrategie

nieuws Savana Rijneveldshoek is per half november gestart als digital strateeg bij Redkiwi. Zij gaat in deze functie samen met de bureauklanten concepten ontwikkelen waarbij de customer journey voor de doelgroep aansluit bij het merkverhaal, de identiteit en de doelen van die klanten.

D-Reizen zet vergelijken centraal in vroegboek-campagne

14nov 201709:31
  • Bureaus
  • 7710 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCommercialsCampagnes

nieuws Zeventig uur. Zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met het uitzoeken van zijn ideale vakantie. Terwijl D-reizen als grootste onafhankelijke vakantie-vergelijker alle mogelijkheden en prijzen al op een rij heeft gezet. In zijn nieuwe vroegboekcampagne laat D-reizen ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen: je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, bikini’s passen, de beste zomerhits beluisteren of al die tijd checken of je paspoort al verlopen is.

Remko Posthuma versterkt Goud Uberconnected als technology director

14nov 201707:03
  • Bureaus
  • 6911 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Big dataStrategieInnovatiePersonalia

nieuws Goud Uberconnected zet de volgende belangrijke stap door Remko Posthuma aan te trekken als Technology Director. Posthuma zal groepsbreed (Goud Uberconnected, Icemedia en Redmint) de nieuwe afdeling Data & Tech mede-vormgeven én de component tech nog steviger verankeren binnen het creatieve proces. Hiermee gaat Goud Uberconnected als bureau echt full circle: bedenken van campagnes en content, in-house content-productie, data-analyse en op basis van deze insights nog scherper nieuw creatief werk maken.

Terugkeer Formule 1 naar Zandvoort 'realistisch scenario'

14nov 201700:02
  • Sponsoring
  • 9773 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementSportmarketingOnderzoekSport

nieuws Een comeback van de Formule 1 in Zandvoort is een reële optie, zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door economisch onderzoeks- en adviesbureau Decisio. Het onderzoek, geïniteerd door Circuit Zandvoort en de gemeente Zandvoort, kijkt naar de haalbaarheid en economische impact van het imposante F1-circus in de Noordhollandse badplaats.

Afnemend vertrouwen consumenten is ‘food for thought’ voor merken

13nov 201716:46
  • Algemeen
  • 726 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

magazine Sanoma en IPG Mediabrands Marketing Sciences vonden het tijd om verdieping te zoeken in het vertrouwen dat Nederlanders hebben in media en trends op dit gebied. Gezamenlijk hebben zij een onderzoek uitgevoerd waarvan de bevindingen zijn gepresenteerd in het rapport ‘Vertrouwen in Media’. De uitkomsten van het onderzoek geven merken stof tot nadenken.

Disney lanceert nieuwe digitale strategie

13nov 201716:35
  • Algemeen
  • 841 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

magazine Verschuivingen in het digitale landschap hebben ertoe geleid dat The Walt Disney Company een nieuwe digitale koers gaat varen. Waar vorig jaar gestart werd met Disney Inspired, een platform speciaal voor volwassenen, wordt er nu grootser gekeken. Alle digitale kanalen zijn onder de loep genomen en aangepast aan het actuele online gedrag van de diverse doelgroepen. Dit geeft niet alleen veel nieuwe mogelijkheden voor de marketing van de eigen merken, maar biedt ook kansen voor partners en adverteerders die de waardevolle Disney-consument willen bereiken.

Succesvolle branded content: waar begin je? 4 experts aan het woord.

13nov 201716:20
  • Algemeen
  • 642 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

magazine Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom en media experts Marcella van Velzen (Social en Content Director), Michel Tiggelman (Business Director), Christiaan van Betuw (Strategy en Activation Director) en Elias Reinheimer (Strategy en Business Director) zijn te gast bij Value Zipper en geven advies.

'Nog even en we leven in de subscription economy'

13nov 201716:02
  • Food-en-retail
  • 7538 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieMarketing

nieuws Wie gebruik wil maken van een product, denkt vooral aan het kopen ervan. Dat beeld raakt steeds meer aan het kantelen. Want stukje bij beetje gaan we steeds vaker producten leasen en huren. Ook abonnementsvormen raken almaar populairder. En daarmee komen we steeds dieper terecht in de subscription economy.

"Ik wil mensen aan de slag krijgen met hun pensioen"

13nov 201716:00
  • Algemeen
  • 711 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

magazine Stefanie Dijkhoff (39) is sinds maart dit jaar Marketing Communicatie Specialist bij PGGM en dan specifiek voor Volo pensioen, een van de klanten van PGGM. Het zaadje van het enthousiasme voor pensioenen is geplant in haar jeugd; Stefanie groeide op ‘tussen de oudedagsvoorzieningen’. Werken in de wereld van pensioenen is volgens haar allesbehalve saai: “Ik vind het een interessante uitdaging om pensioenregelingen zo duidelijk mogelijk uit te leggen aan de deelnemers en hun betrokkenheid te vergroten”.

NPO intensiveert samenwerking met IDFA

13nov 201711:26
  • Media
  • 16015 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTelevisieMediaPartnership

nieuws De publieke zender NPO 2 zal tijdens het Amsterdamse documentairefestival IDFA (15 - 26 november) vier Nederlandse documentaires uitzenden die op het festival in première gaan. Dat is voor het eerst. NPO en IDFA hernieuwen hiermee hun jarenlange samenwerking, om kwaliteitsdocumentaires voor een breed publiek toegankelijk te maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners