Sandy Knauer en Melaney Bongers naar TIM dialogue marketing

13sep 201711:52
  • Bureaus
  • 11317 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaMarketing

nieuws Het actiemarketingbureau TIM dialogue marketing heeft Sandy Knauer aangetrokken als project- en accountmanager. Melaney Bongers is aangetrokken als designer.

Hummel lanceert nieuwe wedstrijdshirts handbaldames

13sep 201711:16
  • Sponsoring
  • 11299 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Het WK in Leipzig is in aantocht, met de Nederlandse handbaldames als een van de favorieten voor de titel. Vandaag wordt het nieuwe wedstrijdtenue gelanceerd. Het feloranje van Nederland en de chevrons van hummel komen op het shirt nog krachtiger samen.

[onderzoek] Moet de fysieke winkel zich wapenen tegen de online aanval?

13sep 201711:02
  • Food-en-retail
  • 13334 x gelezen
  • Link
  • Jesca Dembinski
  • WinkelenOnderzoek

weblog In het weekend ben ik regelmatig in de Kalverstraat in Amsterdam te vinden. Ik heb de mazzel dichtbij te wonen en slenter daarom – vaak zonder doel – een paar uurtjes door deze straat. Helaas zie ik ook dat de leegstand in de drukste winkelstraat van Nederland alleen maar erger wordt. Een belangrijke oorzaak? Ongeveer iedereen koopt wel eens online. Daarom ben ik blij met het feit dat er voor bijna alle Nederlanders producten zijn die zij absoluut in een fysieke winkel willen blijven kopen.

Cosmopolitan grootste millennialmerk

13sep 201710:59
  • Media
  • 8958 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaTijdschriftenUitgeefstrategie

nieuws In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt.

Nieuwe Ikea Place app richt interieurs virtueel in

13sep 201710:37
  • Food-en-retail
  • 15118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenApps

nieuws Met de Ikea Place app kan de gebruiker voortaan virtueel meubilair plaatsen in huis. Deze app toont meubels en accessoires in 3D en op ware grootte. Hiermee zet Ikea als een van de eerste woonwarenhuizen ter wereld augmented reality in als marketing- en service-tool.

Vriendin viert twintig-jarig bestaan met twintig lezeressen

13sep 201710:03
  • Media
  • 8144 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Tijdschriften

nieuws Audax-weekblad Vriendin is twintig jaar en viert haar verjaardag samen met haar lezeressen. Het jubileumnummer is gemaakt met twintig lezeressen die voor één dag gasthoofdredacteur waren.

[livestream] Apple lanceert in Steve Jobs Theater nieuwe iPhones - 'One more thing...'

12sep 201716:34
  • Food-en-retail
  • 13392 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • WebInnovatieMarketing

nieuws Vandaag houdt Apple zijn eerste media-event in het gloednieuwe Steve Jobs Theater op het cirkelvormige hoofdkwartier te Cupertino. Het betreft de lancering van de nieuwe iPhone 8 en X. Bekend is dat de technische innovaties van Apple trendsettend zijn, op een nieuwe iPhone wordt echter al lang gewacht. Over de toestellen is al het een en ander uitgelekt. Volg via MarketingTribune de livestream van de presentatie en lees wat we intussen al weten.

Ster schrapt in 2018 zowel korting als surcommission

12sep 201715:41
  • Media
  • 8694 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • MediabureauAdvertising

nieuws De Ster stop met het geven van zowel korting als surcommission per 1 januari 2018. Dit zijn zeer ingrijpende maatregelen voor met name mediabureaus omdat dit direct ingrijpt in hun businessmodel, zo niet in hun bestaansrecht.

Landal GreenParks en de ANWB versterken elkaars propositie

12sep 201714:07
  • Algemeen
  • 1575 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

magazine Op 1 september jl. ging een bijzonder samenwerkingsverband officieel van start: die tussen Landal GreenParks en de ANWB. Twee grote merken die verbinding zoeken vanuit het vertrouwen dat ze elkaar kunnen versterken. Landal en de ANWB gingen niet over één nacht ijs naar samenwerking; het ziet ernaar uit dat juist de gedegen voorbereiding van anderhalf jaar de sleutel tot succes is.

Nissan drie jaar langer sponsor Uefa Champions League

12sep 201713:07
  • Sponsoring
  • 11246 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipVoetbalSportmarketing

nieuws Nissan Motor Co. vervolgt de samenwerking met de Uefa Champions League voor een periode van drie jaar. Ook de Uefa Super Cup maakt deel uit van dit partnership.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners