Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

VIVA400-awards voor de 10e keer uitgereikt

24nov 201710:43
  • Media
  • 519 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsTijdschriftuitgevers

nieuws De VIVA400-awards zijn donderdag 23 november voor de 10e keer uitgereikt aan de meest inspirerende en succesvolste vrouwen van Nederland. Presentator Art Rooijakkers presenteerde samen met blogger Sanny Verhoeven de jubileumeditie in Undercurrent in Amsterdam. VIVA400 wordt gesponsord door Renault.

Eenmalig voor 50 euro naar Mercurs

24nov 201709:45
  • Media
  • 21461 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De organisatie van de Mercurs hanteert in verband met de jubileumeditie entreekaarten voor een zacht prijsje, namelijk 50 euro. Een eenmalige actie om zoveel mogelijk mensen de kans te geven aanwezig te zijn bij de uitreiking op 14 december a.s.

Ikea en TED de meest inspirerende organisaties van Nederland

24nov 201709:41
  • B2b
  • 676 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsKennissessie

nieuws Tijdens een businessevent in de Werkspoorkathedraal in Utrecht zijn op 23 november de awards uitgereikt voor de meest inspirerende organisatie in Nederland. Ikea won bij de consumenten en TED bij de businessprofessionals. De 40 meest inspirerende organisaties van Nederland van 2017 is een initiatief van strategiebureau Synergie. Op de foto neemt Mark Blok, country communications manager van Ikea Nederland de award in ontvangst,

Poool winnaar MMA Startup Contest 2017

20nov 201710:07
  • Media
  • 6831 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsStartups

nieuws Het Franse Poool heeft 16 november de eerste editie van de MMA Startup Contest gewonnen. De Magazine Media Associatie (MMA) wil met het event inspirerende nationale en internationale pitches van startups aanbieden. Alle presentaties boden de magazine mediabranche nieuwe inzichten en uitdagingen.

NIMA waarschuwt: diploma-informatie op LinkedIn vaak incorrect

17nov 201709:00
  • B2b
  • 15822 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CommunicatieMarketingHR

nieuws Ruim een derde van de NIMA-gediplomeerden die via LinkedIn of een online bedrijfsprofiel aangeeft te beschikken over NIMA A, B of C blijkt in werkelijkheid geen diploma te hebben of heeft een lager diploma dan wordt beweerd. Dat blijkt uit een recente steekproef die de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales heeft uitgevoerd. (Foto: NIMA. Geslaagden vieren het behalen van hun NIMA-diploma)

De Bosatlas van het Nederlandse voetbal verschenen

16nov 201715:58
  • Algemeen
  • 17791 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Uitgevers

nieuws Tom Egbers heeft op 16 november in Zeist het eerste exemplaar van De Bosatlas van het Nederlandse voetbal in ontvangst genomen. Deze atlas brengt voetbal als volkssport breed in kaart met thema’s als de amateurs en de profs, voetbal en de maatschappij en de rol van de commercie. De atlas, een uitgave van Noordhoff Uitgevers, is tot stand gekomen in samenwerking met de Eredivisie CV, Coöperatie Eerste Divisie en de KNVB.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business