Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Etcetera maakt Ramadan vriendelijke abri

2jun 201713:51
  • Bureaus
  • 19447 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Campagnes

nieuws Tijdens de Ramadan vasten 1 miljoen Islamitische Nederlanders tussen zonsopgang en zonsondergang. Een hele dag niet eten. Dat is natuurlijk een enorme opgave. Helemaal als je geconfronteerd wordt met afbeeldingen van lekker eten. Met de Ramadan Abriposter toont Halal Fried Chicken overdag zijn solidariteit en ’s avonds pas zijn gerechten.

NIMA certificeert 300ste Senior Marketing Professional

2jun 201709:02
  • B2b
  • 6405 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws In mei is de 300ste marketeer door Nima gecertificeerd als Senior Marketing Professional. De persoonlijke marketingtitel geeft geregistreerde en toegelaten marketeers het recht om de internationaal erkende titel SMP achter zijn of haar naam te zetten. Nima mag deze titel als beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales als enige instantie in Nederland toekennen en staat daarbij onder supervisie van de koepel van Europese marketingassociaties (EMC). De 300 Senior Marketing Professionals hebben inmiddels een eigen netwerk opgericht.

Massive Music and Mediamonks zoeken contact met aliens in Cannes

1jun 201713:26
  • Bureaus
  • 6947 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Cannes

nieuws On Wednesday June 21st 2017, MassiveMusic and MediaMonks host ‘MMMMission 2017’ (6th edition) – a mass gathering of Adworld’s finest that will communicate with extraterrestrial life from the rooftop of the Palais des Festivals.

Meike ter Braak Hoofd Communicatie & Marketing Rijksmuseum

1jun 201709:40
  • Algemeen
  • 5522 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Meike ter Braak is per 1 juni het nieuwe hoofd Communicatie & Marketing bij het Rijksmuseum. Als hoofd Communicatie & Marketing zal zij leidinggeven aan de teams Marketing & Sales, Evenementen en Pers & Publiciteit bij het Rijkmuseum.

Ardanta kiest na pitch voor Van Santen Netwerk

1jun 201709:10
  • Bureaus
  • 4488 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Pitches

nieuws Ardanta heeft na een intensieve strategische en creatieve pitch voor Van Santen Netwerk gekozen. Ardanta is de marktleider op het gebied van uitvaartverzekering met ruim 6,5 miljoen polissen. Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarig bewustwordings- en activatieprogramma naar alle Ardanta klanten.

Inzenden RAB Radio Advertising Awards nog tot 7 juni

30mei 201713:15
  • Media
  • 17366 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Radio

nieuws Er kan nog tot 7 juni worden ingezonden voor de RAB Radio Advertising Awards 2017, de vijf vakjuryprijzen voor radioreclame. Op 29 juni worden de awards uitgereikt tijdens het radiofeest op festivalterrein Thuishaven in Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business