Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Ardanta kiest na pitch voor Van Santen Netwerk

1jun 201709:10
  • Bureaus
  • 4603 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Pitches

nieuws Ardanta heeft na een intensieve strategische en creatieve pitch voor Van Santen Netwerk gekozen. Ardanta is de marktleider op het gebied van uitvaartverzekering met ruim 6,5 miljoen polissen. Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarig bewustwordings- en activatieprogramma naar alle Ardanta klanten.

Inzenden RAB Radio Advertising Awards nog tot 7 juni

30mei 201713:15
  • Media
  • 17462 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Radio

nieuws Er kan nog tot 7 juni worden ingezonden voor de RAB Radio Advertising Awards 2017, de vijf vakjuryprijzen voor radioreclame. Op 29 juni worden de awards uitgereikt tijdens het radiofeest op festivalterrein Thuishaven in Amsterdam.

Gratis event met The Next Web, Tony's Chocolonely en The Economist

30mei 201712:05
  • B2b
  • 9013 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Met de opmars van nieuwe technologie verandert het mediagedrag. We moeten nieuwe kanalen en vormen van interactie inzetten om onze doelgroep te blijven bereiken. Maar hoe? Ontdek het zelf op 8 juni bij The Click Won't Stick, waar The Next Web, Tony’s Chocolonely en The Economist interessante inzichten met je delen. Dit gratis event van Kaliber en MarketingTribune laat je ervaren én horen hoe je je doelgroep blijft bereiken in het veranderende medialandschap.

Oracle sponsor Grand Shopper Marketing Award

30mei 201711:44
  • Sponsoring
  • 9084 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsoring

nieuws Oracle heeft zich als sponsor verbonden aan de prestigieuze Grand Shopper Marketing Award. De uitreiking daarvan beleeft nu zijn derde editie tijdens het Shopper Marketing Event, dat 22 juni plaatsvindt in Bunnik. Zowel het Instore Shopper Marketing Instituut (ISMI) als uitgeverij BBP Media, de organisator van het Shopper Marketing Event, zijn blij met de toezegging van Oracle om de uitreiking te sponsoren.

Wanted: future bosses

23mei 201715:47
  • Bureaus
  • 13482 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws VEA introduceert de VEA Future Bosses lunch in Cannes speciaal voor jong talent. De kans voor jonge professionals om zichzelf op de kaart te zetten en te praten over de toekomst van het vak. VEA nodigt jong talent uit aan te schuiven bij de top van de reclamewereld.

Nederland shopt (nog wel) liever in winkelstraat

23mei 201713:36
  • Online
  • 18637 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Website

nieuws De meeste Nederlanders bekijken en kopen hun producten liever in de winkel dan online. Ongeveer een kwart (27 procent) geeft de voorkeur aan online winkelen, terwijl het West-Europese gemiddelde op 40 procent ligt. Bovendien wordt het gat groter, omdat de voorkeur onder Nederlanders voor online winkelen langzamer groeit dan in andere West-Europese landen. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Total Retail 2017’ van PwC onder 2.000 Nederlandse shoppers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business