Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Keynote Sponsorcongres Van Keimpema (Fries museum): actief verbinding zoeken met het bedrijfsleven

14sep 201710:58
  • Sponsoring
  • 9193 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsorcongres

nieuws Het Fries Museum vestigde in 2016 een bezoekersrecord met de toptentoonstelling Alma-Tadema. In het kader van Leeuwarden-Fryslận Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 organiseert het Fries Museum nog twee blockbusters: Mata Hari en M.C. Escher. Liesbeth van Keimpema is binnen het museum mede verantwoordelijk voor het ontwikkelen van cultureel ondernemerschap. Zij spreekt op 26 september op het jaarlijkse Sponsorcongres.

Jeroen Hubert Ikea: nieuwe voorzitter SAN

13sep 201719:02
  • B2b
  • 12898 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personen

nieuws Het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft Jeroen Hubert tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Paul Geraeds (ceo van Bakker.com) op, die de afgelopen 5 jaar voorzitter was. Jeroen Hubert is in het dagelijkse leven Global Marketing Communication Manager bij de Ikea Group en brengt een jarenlange ervaring op het gebied van marketing en communicatie aan adverteerderszijde mee.

Keynote Sponsorcongres cmo Aart-Jan van Triest: purpose van FrieslandCampina is nourishing by nature

13sep 201712:11
  • Sponsoring
  • 12121 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsorcongres

nieuws CMO Aart-Jan van Triest van FrieslandCampina spreekt op het Sponsorcongres op 26 september a.s. over de kersverse sponsoring van Team LottoNL-Jumbo voor 3 jaar. Naast hem ook presentaties van klimaatactiviste Bernice Notenboom, eredivisieclub ADO, wielerploeg Earth, het Fries Museum, Robeco Summernights, Nationale Opera & Ballet, Wijzer Werven en anderen.

[Onderzoek] Marketing 18: doe deze week nog mee

13sep 201709:14
  • B2b
  • 119542 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • DialoogMarketingOnderzoek

nieuws Het grote Marketing 18 onderzoek naar de stand van de marketingstaat staat op het punt van afronden. Nog tot en met vrijdag 15 september a.s. kun je de enquête invullen. Help ons het vak Marketing verder brengen en doe mee.

MarketingTroonrede2017: Marketeer moet high tech en high touch verbinden

12sep 201720:05
  • B2b
  • 9184 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Kennissessie

nieuws In de MarketingTroonrede 2017, die vandaag tijdens een bijeenkomst met Nyenrode VCV alumni te Breukelen is uitgesproken, is de belangrijkste conclusie dat de marketeer en het marketingvak zelf moeten innoveren. De marketeer moet de rol van verbinder tussen klant, bedrijf en interne organisatie nu echt gaan waarmaken. Bovendien moet hij dit proces combineren met digitale kennis: de combinatie van high tech en high touch.

Renault verkent mobiliteit van de toekomst

12sep 201711:55
  • Design
  • 9559 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • BrandingConcept

nieuws De autoshow van Frankfurt (IAA) is het toneel voor de wereldpremière van de Renault SYMBIOZ (zie foto). Dit conceptmodel vertegenwoordigt de visie van Renault op de auto en zijn rol in de samenleving tot 2030: elektrisch aangedreven, autonoom, verbonden en ontworpen om volledig te integreren in het leven van de mens.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business