Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie

27jan 201710:30
  • Media
  • 7935 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TijdschriftenAwards

nieuws Boerderij is door het onafhankelijke LOF College voor Vakinformatie tot winnaar 2017 uitgeroepen. De prijs is donderdag 26 januari tijdens de MVW LOF Nieuwjaarsbijeenkomst in de Hermitage in Amsterdam uitgereikt. De LOF Prijs voor Vakinformatie is de kwaliteitsprijs voor vak informatieve oeuvres, portfolio’s en merken en wordt uitgereikt aan vak informatieve en professionele media.

MEC op zoek naar marketingtalent van 2017

27jan 201709:51
  • Algemeen
  • 4640 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws Op 30 maart 2017 vinden de Dutch Marketing Awards weer plaats. Bij één van de categorieën staat jong marketingtalent centraal. Wie wordt dit jaar verkozen tot hét talent in het marketingvak? Ken jij dat talent wellicht?

Purpose gedreven B2B ondernemingen presteren beter

26jan 201710:22
  • B2b
  • 7995 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MVO

nieuws Purpose gedreven B2B ondernemingen hebben de afgelopen drie jaar aanzienlijk beter gepresteerd dan transactiegerichte B2B bedrijven. Deze conclusie trekt Timé Marketing in haar 2017 State of Purpose in B2B, een onderzoeksrapport naar aanleiding van een enquête onder 109 business-to-business executives – CEO’s en CMO’s.

De Persgroep videocontent partner Branded Content Event

26jan 201709:36
  • Content
  • 6653 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • VideoBranded Content Event

nieuws De Persgroep, BBP Media en 3MO gaan het Branded Content Event deels live streamen. Met het concept ‘de Persgroep LIVE’ gaat Willem-Albert Bol, de razende reporter, tijdens het Branded Content Event op zoek naar het laatste nieuws, de scherpste meningen en de beste inzichten. Deze interviews met vakgenoten worden live gestreamd naar de Persgroep LIVE stand op het event. Ook wordt een selectie sprekers van het Branded Content Event live gestreamed op Facebook.

Nissan Qashqai: 10 jaar pionier cross over

25jan 201711:08
  • Design
  • 12620 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • InnovatieProduct

nieuws In februari 2017 is het tien jaar geleden dat Nissan met de verkoop van de Nissan Qashqai Crossover startte. De auto is de pionier in het Cross-over-segment zoals de auto-industrie en de autokopers dat nu kennen. De Qashqai heeft inmiddels 21 opponenten en de jaarlijkse totaalverkoop ligt in Europa op 2,6 miljoen compacte Crossovers.

Bezoeker Huishoudbeurs wil kunnen voelen

25jan 201710:43
  • Food-en-retail
  • 11370 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • ConsumentenInspiratie

nieuws Uit recent onderzoek onder de Huishoudbeursbezoekers blijkt dat 68% (veel) waarde hecht aan contact in een fysieke winkel. Het deskundig advies, het voelen, passen en de service zijn hier van belang. Tijdens de Huishoudbeurs die van zaterdag 18 tot en met zondag 26 februari plaatsvindt, kunnen de bezoekers weer terecht bij zo’n 350 winkels onder het dak van RAI Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business