Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

RTL meldt slecht eerste halfjaar

30aug 201711:09
  • Media
  • 6351 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Televisie

nieuws RTL Nederland heeft een slecht halfjaar achter de rug in vergelijking met 2016. De omzet daalde met 10 miljoen euro tot 226 miljoen. De brutowinst daalde met ruim 33% naar 20 miljoen euro.

[Interview] Bernice Notenboom: 'Sponsor, laat ROI los en investeer in idee, passie of missie!'

29aug 201712:22
  • Sponsoring
  • 10435 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Maatschappij

nieuws Klimaatactiviste en journaliste Bernice Notenboom is keynote op het komende Sponsorcongres op 26 september in Muiden. Ze gaat op extreme expedities om het veranderende klimaat een gezicht te geven: op de Noord- en Zuidpool, de Groenlandse ijskap, Mount Everest, in Siberië en Afrika. Op het Sponsorcongres komt zij vertellen over haar missie, de expedities, de sponsoring en de noodzaak van duurzaamheid.

[Martech17] Keynote Roland van der Vorst: 'Hoe kom je als merk bovendrijven in technologisch geweld'

27aug 201711:04
  • B2b
  • 19238 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Prof. dr. Roland van der Vorst is managing director van FreedomLab en parttime professor aan de TU Delft. Als consultant, spreker en wetenschapper houdt hij zich bezig met vraagstukken op het snijvlak van merkontwikkeling en innovatie. In zijn presentatie op het Marketing & Technology Event van 9 november laat hij zien hoe merken boven de concurrentie kunnen uitstijgen in tijden van grote technologische veranderingen. Andere keynotes zijn Albinus van fonQ, Vrielink van Transavia en Kruijer van Abel.

EMTÉ volledig over naar duurzame kip

18aug 201710:09
  • Food-en-retail
  • 23916 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Food

nieuws Met ingang van 14 augustus is bij EMTÉ supermarkten het volledige assortiment verse kipproducten ten minste van de kwaliteit De Betere Kip. De reguliere kip, in de volksmond ook bekend als ‘plofkip’, is bij EMTÉ niet meer verkrijgbaar.

George Steur nieuwe directeur van Bruna

18aug 201709:05
  • Food-en-retail
  • 20233 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Postkantoren BV benoemt George Steur tot algemeen directeur van Bruna. Hij volgt per 1 september Rob Schuyt op, die sinds eind vorig jaar ad interim de positie bij de winkelketen heeft ingenomen.

FrieslandCampina verkoopt Riedel

17aug 201715:42
  • Food-en-retail
  • 22666 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Merken

nieuws De Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment neemt Riedel B.V, producent van onder meer Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss, DubbelDrank, Taksi en Extran over van FrieslandCampina. De verwachting is dat de transactie voor het einde van het jaar zal zijn afgerond en is mede afhankelijk van de goedkeuring van de Autoriteit Consument & Markt en het afronden van het medezeggenschapstraject.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business