Gedurfde sponsorlessen van Dance4Life

7sep 201708:03
  • Sponsoring
  • 13195 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PartnershipFondsenwervingMaatschappijSponsorRing

nieuws De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig hebben gerepareerd. Succes én fouten stonden centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze in de serie Sponsorlessen. Vandaag deel 6: het 'out-of-the-box' durven denken van Dance4Life.

Genomineerde [4] NRW Jaarprijs 2017 - Hanzewijk in Kampen

6sep 201715:24
  • Food-en-retail
  • 12692 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws NRW staat voor de Nederlandse Raad Winkelcentra en verenigt deskundigen, belanghebbenden en vernieuwers binnen de winkelomgeving. Donderdag aanstaande wordt tijdens het Jaarcongres de winnaar van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt in Theater Amsterdam. In een serie van 5 worden de unieke kwaliteiten van de genomineerde projecten zoals door hen zelf gepresenteerd nader toegelicht. In deel [4]: Genomineerde Hanzewijk in Kampen.

Nima goes 010: Marketing-classes nu ook in Maasstad te volgen

6sep 201713:32
  • Algemeen
  • 11170 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SalesCommunicatieMarketing

nieuws De beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, Nima, gaat een deel van zijn portfolio masterclasses, workshops en trainingen aanbieden in Rotterdam. Waar verreweg de meeste classes voor marcom-professionals uitsluitend te volgen waren op het Amsterdams hoofdkwartier van Nima, kan dat vanaf dit najaar ook op de Coolsingel. Komend najaar worden acht veelgevolgde trainingen geprogrammeerd voor de professionals voor wie Rotterdam fysiek of mentaal dichterbij is dan de hoofdstad. De Nima-classes worden verzorgd bij flexplek workspace-aanbieder Tribes, waarmee NIMA voor dit project een partnership is aangegaan.

Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?

6sep 201711:42
  • Online
  • 11881 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • AlgoritmeMarketingautomationBig data

weblog Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.

AH-franchiser daagt Albert Heijn

5sep 201715:01
  • Food-en-retail
  • 10775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws AH-franchiser Gerrit van Noort daagt Albert Heijn voor de rechter. Vandaag dient bij de rechtbank in Haarlem het kort geding. Het dienen van het kort geding wordt door de rechtbank geconfirmeerd na vragen van vaktitel Distrifood. De bom ontplofte toen Albert Heijn twee weken terug besloot de levering van goederen aan de twee supermarkten van Van Noort in het Brabantse Berghem en in Leiden te staken. De schoen wringt wel eens vaker als het om franchisers gaat.

Genomineerde [3] NRW Jaarprijs 2017 - Kerkelanden in Hilversum

5sep 201709:12
  • Food-en-retail
  • 11316 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws Op donderdag 7 september wordt tijdens het Jaarcongres de winnaar van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt in Theater Amsterdam. Genomineerde winkelgebieden zijn: Nowadays in Amsterdam, Beverhof in Beverwijk, Kerkelanden in Hilversum, Hanzewijk in Kampen en AaBe fabriek in Tilburg. In een serie van 5 worden de unieke kwaliteiten van de genomineerde projecten zoals door hen zelf gepresenteerd nader toegelicht. In deel [3]: Genomineerde Kerkelanden in Hilversum.

Dyson opent eerste beauty shop-in-shop in Nederland in Hudson's Bay

5sep 201708:59
  • Food-en-retail
  • 10149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieWinkelen

nieuws Vandaag worden de deuren van de eerste shop-in-shops van het innovatieve electronicamerk Dyson in het Amsterdamse filiaal van Hudson’s Bay officieus geopend. De officiële opening is op 19 september. Hiermee is Nederland het eerste Europese land waar Dyson permanent een shop-in-shop opent op een Beauty-afdeling van een warenhuis. Direct hierna openen de Dyson shop-in-shops ook in negen andere filialen, namelijk Almere, Maastricht, Leiden, Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Breda, Den Bosch en Tilburg.

Hudson's Bay: heeft het warenhuis nog toekomst?

4sep 201712:10
  • Food-en-retail
  • 13781 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • WinkelenMarketing

weblog Morgen, op 5 september 2017, opent Hudson’s Bay zijn eerste vestiging in Amsterdam. Er volgen de komende twee jaar nog veertien vestigingen. Hoewel men wat tegenslag heeft gehad, toch een geweldig knappe operatie, die door iedereen met veel belangstelling wordt gevolgd. Maar, vraagt retail- en salesexpert Dirk Mulder van ING zich af: is er in Nederland nog wel ruimte voor warenhuizen?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business