InsingerGilissen lanceert eerste campagne met We Are Pi

9okt 201718:18
  • Bureaus
  • 13604 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingBrandingCampagnes

nieuws Private bank InsingerGilissen is voor zijn nieuwe positionering gestart met de geïntegreerde campagne 'Every Step of the Way'. Het werk, dat voortkomt uit de creatieve samenwerking met het Amsterdamse reclamebureau We Are Pi, laat de vernieuwde positie van de bank in de Nederlandse markt zien.

'Verandermanager' van Buma Stemra ligt nu zelf onder vuur

9okt 201717:50
  • Media
  • 17005 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaMuziekZakelijkContent

nieuws Buma Stemra is altijd een dankbaar onderwerp voor kritiek, maar toch blijkt er ook nu weer ruimte voor een nog feller relletje. Lijdend voorwerp is ditmaal directeur Wim van Limpt, die door de Volkskrant keihard wordt aangepakt vanwege zijn exorbitante onkosten. En dat terwijl hij juist schoon schip wilde maken binnen Buma. Er klinkt ook kritiek op deze karaktermoord, maar dat lijkt een achterhoedegevecht: het merk Buma Stemra is wederom besmeurd.

Btw omhoog: boodschappen duurder

9okt 201715:01
  • Food-en-retail
  • 9054 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantPolitiek

nieuws Het lage btw-tarief gaat van 6 naar 9 procent, meldt De Telegraaf na uitgelekte plannen van Rutte III te hebben opgevangen. Hierdoor worden de dagelijkse boodschappen duurder, net als een bezoek aan horeca, de kapper of een dagje pretpark. Terwijl meer groentenconsumptie vanuit volksgezondheidsoverwegingen door diverse instanties wordt aangemoedigd, worden de kosten hiervoor op de AGF-afdelingen in de retail straks door 9 procent btw omhoog gejaagd.

Toon Vuursteen directeur van Sherb & Kahneman

9okt 201700:50
  • Bureaus
  • 10119 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenCustomer JourneyPersonaliaDigitaal

nieuws ClickValue-oprichter Toon Vuursteen is per 1 september gestart als directeur van Sherb & Kahneman, een mkb-adviesbureau op het gebied van klantbeleving en klantenbinding. Daarnaast blijft hij lesgeven aan de Hogeschool Leiden.

Oproep aan de trendwatcher

6okt 201716:35
  • Media
  • 32386 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • InnovatieTrendsStorytellingEffect

weblog Lange tijd waren trendwatchers perfecte vertalers van onze tijd: optimistisch, een tikkeltje gek en diep verliefd op technologie. Maar nu de tijden veranderen, is het beroep aan erosie onderhevig. Tijd voor de beroepsgroep om het hele verhaal te vertellen.

Shell promoot wetenschap op Generation Discover Festival

5okt 201712:26
  • Sponsoring
  • 19621 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • InnovatieSponsoringMaatschappij

nieuws Op het Malieveld in Den Haag is woensdag de tweede editie van het Generation Discover Festival geopend. Tijdens dit vijfdaagse evenement willen hoofdsponsor Shell en andere partners (zoals Arcadis en Gemeente Den Haag) jongeren spelenderwijs kennis laten maken met wetenschap en technologie.

Arriva derde hoofdsponsor van Leeuwarden-Fryslân 2018

5okt 201711:47
  • Sponsoring
  • 14931 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementKunst & CultuurSponsorship

nieuws Arriva verbindt zich als nieuwe hoofdsponsor aan Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Het vervoerbedrijf schaart zich hiermee naast ING en het Leeuwarder Ondernemersfonds (LOF).

Justin Sandee aangesteld als Hoofd Sales bol.com

4okt 201715:29
  • B2b
  • 11133 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Sales

nieuws Justin Sandee is per 1 september 2017 gestart als Hoofd Sales bol.com Retail Media Groep. In zijn functie is Sandee verantwoordelijk voor de salesactiviteiten binnen de bol.com Retail Media Groep.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business