Goud Uberconnected ontwikkelt campagne Meest Toegankelijke Gemeente

4okt 201715:08
  • Bureaus
  • 10029 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesPRSocial MediaWebsite

nieuws Voor de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) heeft Goud Uberconnected een activatiecampagne ontwikkeld, die moet leiden tot de verkiezing van de Meest Toegankelijke Gemeente van Nederland 2018. Onder het motto ‘Hoe vrij beweeg jij?’ roept de campagne iedereen op om te beoordelen in hoeverre zijn of haar gemeente toegankelijk is voor mensen met een beperking. De campagne wordt gecommuniceerd door middel van social media, actiewebsite, print, pr en free publicity.

Acteurs komen voorlezen in Spaarne Gasthuis

4okt 201712:43
  • Content
  • 4718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Acteurs van stichtingsbureau BedtimeStories komen vanaf morgen (donderdag 5 oktober) wekelijks op speelse wijze voorlezen aan patiënten op de afdeling geriatrie van het Spaarne Gasthuis.

Peter Mulder stapt op bij SBS Broadcasting

4okt 201712:09
  • Media
  • 11935 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTelevisieZakelijk

nieuws Peter Mulder heeft besloten zijn taken neer te leggen als Chief Commercial Officer van SBS Broadcasting. Tot aan zijn vertrek blijft hij aan als adviseur voor het structureren van een nieuw te bouwen sales-organisatie, nu SBS als onderdeel functioneert van Talpa Holding.

[MarTech17] Keynote Crielaard (Rabo): Customer journey moet snel, slim en relevant zijn

4okt 201711:26
  • B2b
  • 8349 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Customer JourneyCongresEvenement

nieuws Marketingdirecteur Heleen Crielaard van de Rabobank is keynote spreker op het komende Marketing en Technology Event op 9 november. Crielaard gaat in haar presentatie in op de kernvraag hoe een merk met een idee en een ideaal het meeste toevoegt aan klantloyaliteit. En hoe je dit structureel kunt en moet doorvoeren in de customer journey.

Henkjan Smits en Kakhiel in jury Namespotting 2017

4okt 201700:36
  • Media
  • 13769 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingMerkenAwardZakelijk

nieuws Wat is de Naam van het Jaar? Deze prijs van Namespotting voor de beste bedrijfsnaam wordt dit jaar voor de derde keer toegekend. De organisatie heeft wederom een deskundige jury samengesteld, met een paar opmerkelijke namen erin.

Miljoenenwinst en recordomzet voor Feyenoord

4okt 201700:19
  • Sponsoring
  • 11676 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketingZakelijkVoetbal

nieuws Na Ajax en PSV heeft ook landskampioen Feyenoord zijn jaarverslag 2016-2017 gepresenteerd. De Rotterdamse club heeft het boekjaar 2016-2017 afgesloten met een nettowinst van 6,2 miljoen euro. Uit het jaarverslag blijkt verder dat de club het afgelopen seizoen een recordomzet van 68,7 miljoen euro heeft behaald.

Persgroep volledig eigenaar Medialaan (Qmusic)

3okt 201716:27
  • Media
  • 9245 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieJournalistiekZakelijkUitgevers

nieuws De Persgroep heeft zijn belang van 50 procent in de audiovisuele onderneming Medialaan (o.a. VTM en Qmusic) opgetrokken tot 100 procent door de overname van de deelneming van mede-aandeelhouder Roularta Media Group. Anderzijds koopt Roularta de helft van de aandelen van Mediafin die De Persgroep in portefeuille heeft.

Ellen Hermans en Hans Kemp versterken Schaal+

3okt 201713:43
  • Bureaus
  • 8163 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieHRPersonalia

nieuws Ellen Hermans en Hans Kemp starten per respectievelijk oktober en september 2017 bij Schaal+. Vanwege de groei van SCHAAL+ en uitbreiding van het Talent Development Programma is ruimte ontstaan voor twee nieuwe functies. Hermans start als commercieel directeur en wordt verantwoordelijk voor de gehele commerciële strategie. Kemp start als programma directeur van het nieuw op te zetten user experience design programma, dat dit najaar van start gaat.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business