Gamification werkt als een magneet

3okt 201712:31
  • Online
  • 6605 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Virtual RealityGamification

nieuws Gamification kan onder meer een aanjager zijn voor de salesafdeling, bewustzijn creëren bij consumenten als hen aanzetten tot koop en droge educatiestof omtoveren tot leren in spelvorm. Gesprek met Dennis Lanson, accountdirector van het technologisch gedreven full service bureau Quince.

Royal Huisman ondersteunt Team Brunel in Volvo Ocean Race

3okt 201710:45
  • Sponsoring
  • 7884 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipLeverancierSponsorshipSport

nieuws De Nederlandse jachtbouwer Royal Huisman ondersteunt Team Brunel in de komende Volvo Ocean Race. Zo was een team van Royal Huisman afgelopen week in het Portugese Lissabon op de Volvo Ocean Race Boatyard om de shore-crew van Team Brunel te helpen met het laatste grote onderhoud voor de start van de race.

Tribal DDB verbeeldt beleggen met Nationale-Nederlanden

3okt 201710:30
  • Bureaus
  • 9309 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentStorytellingCommercialsCampagnes

nieuws Tribal DDB Worldwide Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een bijzondere film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen.

Winactie Talpa Radio en 538: ben jij bij Brand Mash-Up ADE?

2okt 201715:07
  • Algemeen
  • 23506 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Evenement

nieuws Vanaf 18 oktober staat Amsterdam vijf dagen in het teken van het Amsterdam Dance Event, meer dan 2.500 artiesten en 375.000 dance-liefhebbers uit de hele wereld komen naar de hoofdstad. ADE is het grootste clubfestival van de wereld en 538 zit er ook dit jaar weer middenin. 538 opent tijdens het Amsterdam Dance Event een eigen hotel in The Student Hotel, het zogenoemde 538DJ Hotel. Tijdens de ADE week houdt 538 een exclusieve Brand Mash-Up in het 538DJHotel met aandacht voor merken en dance. Jij kunt erbij zijn!

Prinses Laurentien is invloedrijkste persoon in filantropie

2okt 201711:36
  • Sponsoring
  • 9894 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MVOPersonenMaatschappijFondsenwerving

nieuws Prinses Laurentien van Oranje is door De Dikke Blauwe uitgeroepen tot ‘invloedrijkste speler in de Nederlandse filantropie 2017-2018’. De prinses staat bovenaan de nieuwe, jaarlijkse ranglijst DDB100. De jury roemt haar onder meer vanwege het baanbrekende werk met kinderen in haar Missing Chapter Foundation. Ze volgt het echtpaar Joop en Janine van den Ende op, dat de lijst vorig jaar aanvoerde.

Eventbrite stelt tickets ter beschikking via Facebook-app

2okt 201711:32
  • Online
  • 7179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsPartnership

nieuws Facebook en Eventbrite maken het vanaf vandaag mogelijk voor consumenten in Nederland om binnen de Facebook-app direct tickets voor events te kopen. De partijen werken al sinds de lancering van Facebook Connect, waarmee websites bezocht kunnen worden zonder Facebook te verlaten, samen. De mogelijkheid om tickets via Eventbrite in de Facebook-app te kopen, is eerder dit jaar al in onder andere de VS, de UK en Duitsland succesvol gelanceerd.

Digitaal bureau DPDK breidt uit naar New York

2okt 201711:08
  • Bureaus
  • 11924 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingStrategieDigitaalZakelijk

nieuws DPDK, het digitale bureau dat bekendstaat om werk voor onder andere 7UP, Pernod Ricard en Peugeot, opent vandaag officieel de deuren in New York. Na een aantal jaren van uitzonderlijke groei wil het bureau met deze stap zijn internationale klantportfolio verder uitbreien. Paul Jitta (CFO, foto) leidt de vestiging in de Verenigde Staten, terwijl het bureau tegelijk ook verder opschaalt in Rotterdam.

SuperRebel maakt 'zuigende' campagne voor Verder Liquids

2okt 201710:24
  • Bureaus
  • 7461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Producten en dienstenReclameCampagnes

nieuws Over de nieuwe peristaltische pomp van Verder Liquids, de VerderFlex Vantage 5000 kunnen we kort zijn, die zuigt. Sterker nog, het bedrijf doet er alles aan om het nog beter te laten zuigen. De briefing aan SuperRebel was dan ook: ontwikkel een campagne geïnspireerd op het beroemde thema ‘We try harder’ van Avis. In het geval van Verder Liquids werd dat ‘Our products suck and we do everything to make it suck even harder’.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business