Move verbreedt bureaukoers als The Oval Office

1okt 201721:14
  • Bureaus
  • 12123 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieZakelijkActivatieCreatieMerken

nieuws Move, het bureau dat al een kwart eeuw in de Nederlandse markt opereert met events en merkactivaties, gaat verder onder de nieuwe naam The Oval Office. Samen met de naamsverandering breidt het bureau ook zijn aanbod uit tot totale communicatiecampagnes, waarbij live en communicatie worden gecombineerd onder het motto ‘We make people experience brands’.

PSV boekt nettowinst van ruim 2 miljoen euro

1okt 201720:37
  • Sponsoring
  • 10661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringZakelijkVoetbal

nieuws PSV heeft in het boekjaar 2016-2017 financieel een positief resultaat behaald. Uit het vrijdag gepubliceerde financieel jaarverslag blijkt dat het resultaat na belasting € 2,2 miljoen is. Belangrijk voor de club waren de komst van de nieuwe hoofdsponsor Energiedirect.nl en eSports-partner Ziggo.

T-Mobile lanceert platform voor MKB

29sep 201715:32
  • B2b
  • 15274 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ContentDigitaal

nieuws T-Mobile presenteert ‘Founders’, een nieuw platform boordevol inspirerende en praktische verhalen voor en door ondernemers. Dit platform richt zich hoofdzakelijk op ondernemers die aan de basis staan van of leiding geven aan de 1,6 miljoen kleine en middelgrote ondernemingen. Daarnaast wil T-Mobile naar eigen zeggen met een redactionele mix van mobiele technologie, werk en lifestyle ook ondernemende geesten in het bedrijfsleven inspireren.

Mattijs Manders (ADO Den Haag) over strijd met Chinezen

29sep 201710:07
  • Sponsoring
  • 26298 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringSportmarketingSponsorcongresVoetbal

nieuws Sponsoring kan soms leiden tot hoogoplopende conflicten, zo blijkt uit het openhartige verhaal van Mattijs Manders, algemeen directeur ADO Den Haag. De strijd met de nieuwe Chinese eigenaar United Vansen reikte tot aan de rechtbank. Hoe los je zo'n conflict op? Manders speelde open kaart op het Sponsorcongres. 'Het was oorlog.'

Ajax bindt PayPal als eSports-partner

28sep 201712:49
  • Sponsoring
  • 12315 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Online betalenSponsorshipVoetbal

nieuws Ajax en PayPal gaan nauw samenwerken op het gebied van eSports. Daarmee is PayPal de eerste partner die er bewust voor kiest om alleen Ajax eSports te omarmen binnen de club. PayPal sluit het partnership voor één jaar af, met een optie voor nog een jaar.

SIRE viert 50 jaar maatschappelijke campagnes

28sep 201711:35
  • Bureaus
  • 13304 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementMarketingMaatschappijReclame

nieuws Stichting Ideële Reclame (SIRE) vier op 30 oktober 2017 haar 50-jarig jubileum in het Tropenmuseum en het KIT, Koninklijk Instituut voor de Tropen. Koning Willem-Alexander is aanwezig, evenals loco-burgemeester van Amsterdam Pieter Litjens en Commissaris van de Koning Johan Remkes. Eva Jinek presenteert de avond.

NS wil toch geen verkoop AH to Go en Julia's

27sep 201715:09
  • Food-en-retail
  • 13359 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenZakelijkMarketing

nieuws De NS ziet af van de eerder geagendeerde verkoop van foodfurmules AH to Go en Julia’s. Het bedrijf blijft de twee stationswinkelformules toch zelf uitbaten. Het afzien van de verkoop is volgens FNV Spoor in NRC een gevolg van vakbondsacties. De NS kondigde maart 2016 aan de formules te willen verkopen om zich volledig op zijn kerntaken te richten. Dit leidde tot protesten onder het winkelpersoneel.

De 10 oorzaken van het V&D faillissement

27sep 201712:22
  • Food-en-retail
  • 12498 x gelezen
  • Link
  • Richard Otto
  • WinkelenZakelijkMarketing

weblog De curatoren komen na ongeveer één jaar onderzoek binnenkort met het rapport over het faillissement van warenhuisketen V&D. Het is opmerkelijk dat een curator onderzoek hier naar mag verrichten. Ze zijn immers onderdeel van de afwikkeling en hebben als enige partij financieel voordeel aan dit faillissement gehad. Deze partij heeft duizenden uren kunnen facturen en daarmee een vermogen vergaard voor de afwikkeling en het faillissementsonderzoek. De redenen waarom V&D ten onder ging zijn echter nu al te geven.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business