4e keynote Martech17 Wieke Vrielink (Transavia): Customer Experience is voor ons een key differentiator

14aug 201709:48
  • B2b
  • 7037 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Wieke Vrielink is customer journey expert bij luchtvaartmaatschappij Transavia. Ze is de 4e keynote spreker op het Marketing & Technology Event op 9 november a.s. in De Flint in Amersfoort. Ze heeft een achtergrond in diverse marketingfuncties en is haar carrière gestart bij ABN Amro. Na 7 jaar maakte ze de overstap naar de airline industrie vanwege haar grote passie voor de luchtvaart. Bij Martinair, KLM en Transavia heeft zij in diverse functies gewerkt waarin marketingpropositie, communicatie en customer experience centraal staan.

Vrielink heeft sinds  2014 bij Transavia een leidende rol gehad in het design en implementatie van een nieuw organisatiemodel voor de commerciële teams naar zelforganiserende teams. Als gevolg daarvan heeft zij sinds begin 2017 een leidende rol in de zogenoemde Base Lead Customer Experience. Een multidisciplinair team dat zich richt op de customer journey na boeking. Van het voorbereiden van je reis, naar het check-in en airport proces, het product & de klantbeleving aan boord en alle customer service en after care activiteiten.

In haar presentatie op het MarTech17 Event gaat ze dieper in op de stelling dat customer experience  een key differentiator is voor Transavia. ‘Het aan elkaar verbinden van de gehele klantreis is een grote uitdaging voor iedere airline en tegelijkertijd van cruciaal en strategisch belang voor een excellente klantbeleving. Transavia bouwt aan een platform dat alle touchpoints met elkaar verbindt wat het mogelijk maakt om de klant op een pro-actieve, consistente, efficiënte en persoonlijke manier te benaderen, zowel voor sales als service doeleinden, ‘aldus Vrielink. Door in dit platform klantprofiel, vluchtprofiel en medewerkersprofiel samen te brengen, wordt volgens haar alle relevante informatie real-time beschikbaar.

Boek hier kaarten voor het Marketing&Technology Event op 9 november

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business