Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

  • B2b
  • 14 nov 2017 13:45
  • 14565 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonaliaUitgeversMarketing

Willemsen heeft campagne ervaring vanuit het AD opgebouwd, is kenner van revenue en pricing management en hij heeft recent succesvol het customer insights team opnieuw op de kaart gezet. De belangrijkste taken in zijn nieuwe rol van marketingdirecteur zijn volgens ceo Erik Roddenhof van de Persgroep Nederland: ‘Om in lijn met onze digitale transitiestrategie, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren. Zijn kennis rond consumentendata en -koppeling met de juiste proposities gaan hier goed van pas komen.’

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken