New Skool Media werkt samen met Digital Enterprises

31okt 201713:24
  • Media
  • 12890 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingUitgeefstrategieSales

nieuws New Skool Media gaat een samenwerking aan met Online Mediahuis Digital Enterprises. Een substantieel deel van de online traffic zal automated gemonatized gaan worden door Next Day Media, een 100% dochter van Digital Enterprises. In de toekomst zullen beide partijen nadere samenwerkingsmogelijkheden met betrekking tot de online titels van New Skool Media en ONE Business nader aftasten. Enkele bekende titels uit het portfolio zijn Elsevierweekblad.nl, Beurs.nl, Beleggersbelangen.nl, Formule1.nl en Fiets.nl.

Isaac Diepenhorst stapt over van Yune naar Blauw Gras

31okt 201711:27
  • Bureaus
  • 9250 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieSocial mediaPersonaliaStrategie

nieuws Isaac Diepenhorst stapt in bij Blauw Gras. Behalve partner wordt hij ook account director. Samen met creative director Shaun Voogd neemt hij tevens zitting in het MT. De directie wordt gecompleteerd door oprichters Erik Wiese en Erjon Tuenter.

Bureau Qban achter digitale campagne over duurzaamheid

31okt 201710:16
  • Online
  • 7956 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnesSocial Media

nieuws Voor de jaarlijkse ‘Doe Maar Lekker Duurzaam’ campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld. Doel van de Facebook en YouTube campagne is consumenten vertrouwd te maken met duurzaamheidskeurmerken en duurzamere producten.

SIRE viert 50-jarig bestaan met jeugdige jubileumcampagne 'Luister naar de toekomst'

30okt 201718:00
  • Bureaus
  • 15419 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsPolitiekMaatschappijCampagnes

nieuws SIRE viert maandagavond in het Tropenmuseum zijn 50e verjaardag met als speciale gast koning Willem-Alexander. Tijdens deze bijeenkomst is ook een jubileumcampagne geïntroduceerd, ontwikkeld door Dawn in samenwerking met Halal en Het PR Bureau. Deze SIRE-campagne laat zien welk vooruitzicht de nieuwe generatie schetst. Jongeren zijn over het algemeen positief gestemd. Hun verfrissende kijk op economie, duurzaamheid en inclusiviteit staat centraal in de campagne.

ABN Amro MeesPierson komt met tv-reeks Vermogens in Nederland

30okt 201715:56
  • Content
  • 11523 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TelevisieContent

nieuws RTLZ zendt vanaf vandaag een driedelige tv-documentairereeks uit over vermogende Nederlanders. In de reeks leert de kijker negen aansprekende vermogende Nederlanders kennen en krijgt hij antwoord op vragen als: wat doet het bezit van vermogen met mensen? Verantwoordelijk bureau is LVB.

NS komt met zakelijke campagne 'Elke dag is anders'

30okt 201715:03
  • Bureaus
  • 15209 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkOnline advertisingCampagnes

nieuws NS heeft de ambitie verder te groeien in de zakelijke markt. Om die doelstelling te realiseren positioneert het spoorwegbedrijf zich als mobiliteitsadviseur voor ondernemers en bedrijven. Met de NS Business Card en aanverwante proposities worden de verschillende segmenten op deze markt bediend. De B2B-campagne 'Elke dag is anders' is ontwikkeld door reclamebureau N=5 en mediabureau Initiative.

Oenobiol Paris in zee met Epidemie: 'We doen het bewust op de Nederlandse manier'

30okt 201713:55
  • Algemeen
  • 10362 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ReclameCampagnes

nieuws Het Franse beautymerk Oenobiol Paris werkt samen met bureau Epidemie uit Amsterdam. De eerste campagne - start september 2017 - die het bureau samen met Vemedia Consumer Healthcare Group heeft ontwikkeld, is voor een voedingssupplement dat ervoor moet zorgen dat de vrouw meer 'schoonheid en glamour van binnenuit' ervaart. Het merk staat in Frankrijk al dertig jaar als een huis en nu is Nederland aan de beurt.

Zorg en Zekerheid lanceert met Dawn boekjesreeks Six Minute Stories als middel tegen stress

30okt 201713:50
  • Bureaus
  • 11654 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieContentCampagnes

nieuws Regelmatig lezen sterkt de gezondheid, zo wijst onderzoek uit. Daarom introduceert zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid de ‘Six Minute Stories’. Een initiatief dat met name millennials motiveert om ten minste zes minuten per dag te gaan lezen. Snel, laagdrempelig en met een bewezen resultaat. Reclamebureau Dawn is verantwoordelijk voor deze campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners