Jumbo pakt uit met spaaractie rond Max Verstappen

30aug 201716:27
  • Bureaus
  • 17899 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Tijdens de Jumbo-campagne met Max Verstappen rijdt een truck door heel Nederland met hierop diens racewagen als levensgrote speelgoedauto. Iedereen die een selfie met deze F1-bolide deelt (hashtag: #HalloMax) maakt kans op een reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een Meet&Greet met Verstappen. Vervolgens start een grote Max Spaaractie, waarbij Jumbo-klanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de racewagen.

Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam

30aug 201713:18
  • Bureaus
  • 6430 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.

Ralf van Lieshout (moderator GPCM): 'Contentmarketeers blijven teveel hangen in 'het mooie verhaal''

30aug 201711:30
  • Content
  • 8369 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContent

nieuws De Grand Prix Content Marketing staan weer voor de deur; op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar uitgereikt (en tot en met 13 september heb je nog de kans om een case in te zenden!). In aanloop naar de uitreikingsavond vragen we de moderators van de GPCM naar hun visie op het contentmarketingvak en geven ze een inkijkje in hun werk voor de Grand Prix. Deel 1: Ralf van Lieshout, managing director en strateeg bij social content bureau We Are Blossom.

Bite Back wint NRC Charity Awards 2017

30aug 201700:02
  • Media
  • 13657 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclamePrintDagbladuitgeversAward

nieuws Dierenrechtenorganisatie Bite Back heeft dinsdag 29 augustus in Amsterdam de eerste prijs in ontvangst genomen bij de NRC Charity Awards. De stichting, die campagne voert voor de rechten, de noden, het welzijn, en de vitale belangen van dieren, kreeg de prijs voor een advertentie waarin het woord ‘hanenpap’ werd uitgebeeld in letters van gehakt.

DDB & Tribal lanceert internationale merkcampagne Kipling

29aug 201715:14
  • Bureaus
  • 14540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingCampagnes

nieuws Kipling, het merk dat bekend staat om zijn iconische casual tassen en aap, heeft DDB & Tribal Amsterdam verkozen tot lead agency voor alle internationale campagnes. DDB & Tribal heeft ruim een jaar met Kipling aan de merk- en seizoencampagnes gewerkt die deze zomer zijn gelanceerd.

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: We Fashion, NFF, Sigma

29aug 201714:10
  • Bureaus
  • 11220 x gelezen
  • Link
  • Bart Vijlbrief
  • AdvertisingCampagnesCommercialsTelevisie

nieuws Fris en uitgerust nieuwe video’s bekijken die tijdens mijn vakantie zijn verschenen, leuk toch? Och… Het was niet in alle gevallen een fijne thuiskomst.

Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée

29aug 201710:56
  • Bureaus
  • 8152 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsAdvertisingCampagnes

nieuws Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin wereldberoemde klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren. De campagne sluit aan bij de doelstelling van Entrée om jongeren te enthousiasmeren voor klassieke muziek, en is ontwikkeld door Daphne Koenen en Timon Zijderlaan, werkzaam bij bureau NEEW.

Stefanie van Rootselaar maakt bliksemcarrière bij FinchFactor

29aug 201710:56
  • Bureaus
  • 5982 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Personalia

nieuws Stefanie van Rootselaar start op 1 september in haar nieuwe rol als Managing Director Europe van FinchFactor. Haar benoeming, na slechts drie maanden werkzaam te zijn geweest als Communications & New Business Direct, vindt plaats naar aanleiding van internationale groei binnen het bureau. In de rol van Managing Director Europe gaat zij zich enerzijds richten op het uitbreiden van het huidige Europese productaanbod en klantportfolio, anderzijds op het HR beleid en het verder optimaliseren van interne processen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners