momondo bouwt samen met kinderen aan wereldwijde tolerantie

26okt 201710:38
  • Online
  • 9658 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Met de nieuwe campagne ‘Dear mom and dad’ zet onafhankelijk reiszoekmachine momondo.nl zich in voor meer tolerantie en respect in de wereld. De campagne laat zien wat er gebeurt, wanneer kinderen van over de hele wereld, een maand lang met elkaar samenleven. Het inzicht achter het initiatief is dat uit onderzoek blijkt dat jongeren minder vertrouwen hebben in andere mensen dan oudere generaties. In de ‘Dear mom and dad’ campagne, ontmoeten kinderen over de hele wereld elkaar tijdens een CISV-zomerkamp in São Paulo. Hier leren zij dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze zich ooit konden voorstellen.

Mac Fincher Footwear klant bij De Creatieve Directie

26okt 201709:46
  • Bureaus
  • 13078 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesCreatieKlanten

nieuws Mac Fincher Footwear brengt per 1 november al zijn communicatie-activiteiten onder bij De Creatieve Directie, het reclamebureau van Jan-Willem Brüggenwirth, Mike de Haas en Manon Schermer.

RTL verbeeldt nieuwe positionering 'En Ontdek'

26okt 201709:40
  • Media
  • 9834 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VideoStorytellingCampagnesTelevisie

nieuws RTL geeft invulling aan de vorig jaar gelanceerde nieuwe positionering. De pay-off 'En Ontdek' ging al gepaard met een aangepaste huisstijl en brand story vertaald naar een Virtual Reality-movie. In het verlengde hiervan lanceert RTL vandaag een nieuwe video, die zowel via de online kanalen van RTL als tv te zien zal zijn. De video is gemaakt in samenwerking met bureau Natwerk en verbeeldt het gedachtegoed achter het vernieuwde RTL-merk.

SuperRebel werkt voor 1602 Capital Partners

26okt 201709:24
  • Bureaus
  • 7026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingKlanten

nieuws 1602 Capital Partners, een nieuw Nederlands corporate finance-bureau, heeft design- en reclamebureau SuperRebel gevraagd om een positionering voor het merk te ontwikkelen, als ook een corporate identity.

Nike haalt Kobe Bryant naar Parijs

25okt 201712:45
  • Sponsoring
  • 15381 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ActivatieCampagnesEndorsementSportmarketing

nieuws Als kick-off van het nieuwe NBA-seizoen heeft Nike een special basketbal-event georganiseerd in Parijs, met de net gestopte vedette Kobe Bryant. Drie dagen lang organiseerde het sportmerk, dat net voor acht jaar heeft bijgetekend als NBA-partner, tal van sportactiviteiten in het 19e arrondissement van de Franse hoofdstad.

Nieuwe strategie Mitsubishi met slogan 'Drive your Ambition'

25okt 201711:52
  • Bureaus
  • 10497 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingBrandingStrategieMerken

nieuws Mitsubishi presenteert op de vandaag gestarte Tokyo Motor Show de nieuwe koers die het merk zal varen. De start van een nieuw tijdperk wordt gesymboliseerd door de aankondiging van de nieuwe merkstrategie ‘Ambition to Explore’ en de nieuwe slogan ‘Drive your Ambition’. Ook heeft Tokyo de wereldpremière van de Mitsubishi e-Evolution Concept, 'de belichaming van de nieuwe strategie.'

Halal en ADCN zetten vrouwelijke creatieven in spotlight

25okt 201709:57
  • Bureaus
  • 13268 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersCampagnesCreatieReclame

nieuws Regisseur Johan Kramer lanceert een tweede reeks van ‘Het idee van’, een miniserie over de manier waarop marketing- en communicatieprofessionals op ideeën komen. Kramer maakt de films in samenwerking met productiemaatschappij Halal voor ADCN, de club voor creativiteit in advertising en design.

Maxim Hartman in planten-campagne The Gardeners

25okt 201707:38
  • Bureaus
  • 12238 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoBranded contentCampagnes

nieuws The Gardeners heeft in opdracht van Mooiwatplantendoen.nl de campagne 'De plant als vrouwenmagneet' opgezet in samenwerking met Maxim Hartman. In een reeks van zes korte online video’s legt hij de voordelen van het hebben van mannenplanten uit.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners