L'Oréal is eerste adverteerder op dating-app Happn

23aug 201714:03
  • Bureaus
  • 9697 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AppsBranded contentOnline advertisingCampagnes

nieuws L’Oréal Nederland is de allereerste Nederlandse adverteerder op Happn. Mediabureau Zenith heeft samen met McCann Amsterdam een unieke samenwerking opgezet tussen L’Oréal en de dating-app. Niet eerder maakte een een adverteerder in Nederland gebruik van Happn in zijn merkstrategie.

5 vragen aan... Jordi Bron (Contany.nl): 'Waarom zie ik reclames van inlegkruisjes?'

23aug 201712:02
  • Content
  • 10603 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaStrategieContent

nieuws Met zijn bureau Contany.nl helpt Jordi Bron bedrijven in het mkb met het uitstippelen en implementeren van hun contentstrategie. daarnaast is hij mede oprichter van Hulc.nl, een marktplaats voor influencers en seo. Een man met een visie op contentmarketing dus, reden hem te vragen voor '5 vragen aan'.

Tiina Salzberg executive strategy director bij 180 Kingsday

23aug 201711:40
  • Bureaus
  • 7416 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaReclame

nieuws Reclamebureau 180 Kingsday heeft Tiina Salzberg aangenomen als executive strategy director en Head of Planning. De innovatieve strateeg is een echte globetrotter en komt over van Jacobs Douwe Egberts.

Een irritante pr-aanpak... die werkt

23aug 201711:33
  • Content
  • 10532 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • ContentStrategie

nieuws Creatief strateeg Sid de Koning van Het PR Bureau is nogal snel geïrriteerd. Toen hij een aantal jaar geleden een boek over creativiteit las, kwam hij erachter dat die irritatie een doeltreffende manier is om te komen tot strategische concepten. Sindsdien gebruikt hij zijn irritatie in zijn werk. Met succes. Sid vertelt ons hoe hij dit doet.

WeTransfer is partner van Adnight

23aug 201710:40
  • Bureaus
  • 6128 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieEvenementReclame

nieuws Met nog zes weken te gaan tot de tweede editie van Adnight sluit WeTransfer aan als officiële partner. Op 6 oktober openen 50 creatieve bureaus hun deuren om zichzelf te presenteren aan een publiek van vakgenoten, marketeers en andere geïnteresseerden. WeTransfer buigt zich samen met de Adnight-organisatie over de muzikale en creatieve invulling van de afterparty, waar iedereen aan het eind van de avond kan samenkomen.

N=5 ontwikkelt campagne voor XS4ALL

22aug 201710:52
  • Bureaus
  • 8667 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Over internet horen en lezen we de laatste jaren ook negatieve berichten. Onze privacy staat online onder druk, social media maken ons ongelukkig en hackers zijn met ransomware uit op geld in ruil voor gegevens. Door al dat nieuws vergeten we bijna dat internet de meest fantastische dingen mogelijk maakt. Mensen met elkaar verbindt. En er dagelijks unieke oplossingen en vondsten worden gedaan. Allemaal dankzij het web. Met zijn nieuwste campagne, Wonders of the Web, laat XS4ALL deze mooie kant van het internet zien.

Managed Hulc: 'Influencer marketing is vaak nog te tijdrovend'

22aug 201710:46
  • Content
  • 8110 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentMarketingcommunicatieDigitaal

nieuws Influencer marketing is hot, zo weet ook Hulc. De online marktplaats voor influencer marketing en seo stelt dat twee op de drie marketeers zich meer wil richten op deze vorm van marketing. 'Toch blijkt het altijd intensiever en daarmee duurder uit te pakken dan verwacht.' Hulc biedt daarom nu Managed Hulc aan.

Premier League brengt single uit met MassiveMusic

22aug 201709:42
  • Content
  • 7696 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CreatieContent

nieuws De Engelse Premier League heeft een single uitgebracht tegelijkertijd met de kick-off van het nieuwe voetbalseizoen. Het nummer 'This Is Premier League' is geschreven en geproduceerd door MassiveMusic, als onderdeel van de audio identiteit die het muziekbureau vorig jaar ontwikkelde voor de rebranding van de Premier League.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners