Jess Gunn en James Crossley winnen JongeHonden-pitch Booking.com

18sep 201711:23
  • Bureaus
  • 9505 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatiePitchesConcepten

nieuws Het duo Jess Gunn en James Crossley heeft de openingspitch van JongeHonden gewonnen voor het digitale merk Booking.com. 'Jullie leggen de lat enorm hoog, en dat is alleen maar positief voor alle jong creatieven in Nederland', zegt Luis Ortiz, Senior Global Marketing Communications Creative bij Booking.com. Hij was onder de indruk van 38 ingezonden concepten.

Winnaars Retailer of the Year categorieprijzen bekend

18sep 201710:22
  • Food-en-retail
  • 6644 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland 2017-2018’ en ‘ABN Amro Webshop Awards 2017-2018’ zijn bekend. Ruim 260.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl. In 30 categorieën zijn 50 prijzen uitgereikt. Hier de complete uitslag.

[exclusief] ADNIGHT presenteert programmatips

18sep 201710:05
  • Bureaus
  • 7842 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Evenement

nieuws Na een flinke dip bruist de Amsterdamse creatieve industrie weer van de energie. Bestaande bureaus vernieuwen en nieuwe specialistische bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoe houd je als moderne marketeer bij welke partijen de beste services en oplossingen bieden? Een markt die zo snel verandert en innoveert is niet bij te houden. Op vrijdag 6 oktober vindt daarom de tweede editie van ADNIGHT plaats. Maar wat zijn nu de leukste routes om te bewandelen? De organisatie presenteert de Innovatieroute en de Schinkelroute.

Robert Guis Business Director V6K

18sep 201710:00
  • Bureaus
  • 9145 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws Van Zessen Klaar (V6K), creatief bureau uit Leiden, versterkt zich met Robert Guis. Guis maakt de overstap van Leo Burnett Amsterdam, waar hij ook werkzaam was als Business Director. Eerder was Guis managing director van het merkactivatiebureau KOEN en werkte hij als Client Services Director bij FHV-BBDO, N=5, TBWA en FCB Amsterdam. Guis wordt bij V6K onderdeel van het managementteam.

Epidemie verzorgt introductie beauty-merk Oenobiol Paris

15sep 201715:28
  • Bureaus
  • 29294 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieCommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor de lancering van het beauty-merk Oenobiol Paris.

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’

15sep 201709:53
  • Bureaus
  • 13124 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertisingCommercials

nieuws Nuon geeft met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze vervolgcampagne, wederom van het bureau Lemon Scented Tea, staat het waarderen van langere relaties centraal.

999 Games kiest voor Abovo Media

15sep 201709:50
  • Bureaus
  • 9125 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauCampagnesAdvertising

nieuws Abovo Media gaat de mediaplanning, inkoop en strategie verzorgen voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games. De verschillende campagnes zullen te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX.

Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel

14sep 201713:47
  • Bureaus
  • 10223 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingCampagnesCommercialsTelevisie

nieuws Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen. De opdracht luidde: ontwikkel een concept voor commercials, die vanuit diverse productproposities het merk A.Vogel laden met de merkwaarden ‘natuurlijk en effectief’. En die bovendien opvallen en het merk eigentijds neerzetten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners