Maxus+Helder en MEC worden Wavemaker

6sep 201711:40
  • Bureaus
  • 7894 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Mediabureau

nieuws De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is Wavemaker. De naam staat voor een ambitieuze keuze, voor media, content en technologie die samenkomen. Het merk, tezamen met de nieuwe visual identity, zal in ieder land live gaan zodra de fusie is afgerond. Wavemaker zal dan met 139 kantoren operationeel zijn in 90 landen met 8500 werknemers.

Storyboard en De Speld maken minidocu voor innocent

6sep 201711:09
  • Bureaus
  • 6919 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesVideo

nieuws Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden een minidocu voor smoothie- en sappenmerk innocent drinks. In de video volgen we antiheld Tom die elke kans aangrijpt om de wereld een klein beetje beter te maken.

Fitzroy ontwikkelt 'knagende stemmetjes' campagne voor Knab

6sep 201710:18
  • Bureaus
  • 5850 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsTelevisieRadioOnline

nieuws Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over het regelen van je geldzaken centraal.

Wefilm versterkt zich met regisseurs Wouter Keijzer en Beer ten Kate

6sep 201708:58
  • Bureaus
  • 3733 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCommercialsFilmVideo

nieuws Wefilm breidt uit met twee regisseurs, Wouter Keijzer en Beer ten Kate. Hiermee groeit het Wefilm collectief naar acht regisseurs. Beer ten Kate maakte onder meer de KPN Presenteert serie Toon en de Stivoro film Een doodnormale zaak. Wouter Keijzer maakte eerder films voor onder meer Maker Movement, Vodafone en ADCN.

Selmore maakt film Autumn Leaves voor Prominent

5sep 201711:50
  • Bureaus
  • 6085 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat.

Women Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne

5sep 201709:14
  • Bureaus
  • 8668 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Vanaf vandaag roept Women Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht.

Zestien genomineerden voor DDMA Dutch CRO Awards 2017

5sep 201708:32
  • Bureaus
  • 9087 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementAwardsMarketing

nieuws DDMA heeft de genomineerden voor de DDMA Dutch CRO Awards bekendgemaakt. Uit de vele tientallen inzendingen zijn in totaal zestien cases genomineerd in vier categorieën: Ads Testing, Mobile, Conversion Test en Personalisation. De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor het eerst uitgereikt, op 21 september in Edel in Amsterdam.

Kim Triesscheijn verlaat The Gardeners

1sep 201717:23
  • Bureaus
  • 24065 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaReclame

nieuws Creatief directeur Kim Triesscheijn vertrekt bij The Gardeners en kiest voor een heel nieuw avontuur. Maira Evers, oprichter en eigenaar van The Gardeners, en Laura Snapper, Client Services Director, blijven voorlopig samen de managementtaken vervullen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners