Huib Maaskant creatief directeur bij Goud Uberconnected

1nov 201711:11
  • Bureaus
  • 10372 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingDigitaalPersonaliaCreatie

nieuws Goud Uberconnected heeft Huib Maaskant aangetrokken als creatief directeur. Hij wordt tevens creatief eindverantwoordelijk voor de zusterbureaus Icemedia (digital & mobile) en Redmint (shopper marketing). Maaskant stond aan de wieg va digitaal bureau Qi en ook de SpinAwards.

Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart nieuwe partners bij Today is Canday

1nov 201711:06
  • Bureaus
  • 7439 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStrategiePersonaliaCreatie

nieuws Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart worden partner bij Today is Canday Amsterdam. Beide waren al werkzaam bij het bureau als concept director.

Kijkje achter de schermen bij de Volkskrant

1nov 201710:59
  • Media
  • 19334 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenJournalistiekCampagnesNieuwsmedia

nieuws De Volkskrant heeft samen met My Channels, Pink Marketing en Pünktlich een campagne ontwikkelt die de verhalen achter de krant vertelt. In een aantal mini-documentaires worden dilemma’s belicht die spelen achter de schermen bij de Volkskrant. Wat gebeurt er op de redactie bij breaking news? Hoe opereert een correspondent in rumoerig gebied? Hoe scheidt de krant de zin van onzin in de wetenschap?

[interview] 7 vragen aan Mary Hoogerbrugge over Effie 2017

1nov 201710:58
  • Food-en-retail
  • 9826 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingOnderzoekAward

nieuws Mary Hoogerbrugge is merkspecialist bij bureau De Positioneerders uit Breukelen, met als aandachtsgebieden merkpositionering, strategie en effectiviteit. Daarnaast is zij prominent lid van de Hoofdjury van de Effie en voorzitter van de Effie Stuurgroep. Op 31 oktober zijn die 's avonds uitgereikt in het Concertgebouw Amsterdam, met twee Gouden Effies voor food cases (Dorito's en Wakker Dier). We spreken Mary over de Effie-oogst 2017.

The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart

1nov 201710:12
  • Bureaus
  • 7645 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenWinkelenCommercialsCampagnes

nieuws Na 42 jaar wordt de papieren VVV-cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden is en ook online kan worden ingewisseld. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaubonnen in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze kaart te voorzien van een nieuwe identiteit en campagne.

Gouden Effies voor Wakker Dier en Doritos

31okt 201722:47
  • Bureaus
  • 14779 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • AwardReclameEffectCampagnes

nieuws Het is niet allemaal goud wat er blinkt bij de 34e editie van de Nederlandse Effie Awards. Slechts twee campagnes wonnen een gouden Effie: de plofkip-campagne van Wakker Dier en 'Play Bold' van Doritos. Zilver is toegekend aan NS en de Hartstichting. Verder werd er gejuicht voor twaalf bronzen Effies en bovendien een nieuwe prijs: de 'LEFfie' voor een vlogcampagne van KPN en N=5.

Candid Group breidt directie uit en wil innoveren

31okt 201716:57
  • Media
  • 16607 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauBig dataReclameContent

nieuws Mediaconcern Candid Group heeft een nieuwe directie aangesteld om recente en komende groei in goede banen te leiden. De nieuwe directie gaat de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen. Daarmee wil het Amsterdamse concern (met bureaus als Head to Head en Stroom) het grootste onafhankelijke netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus worden in Nederland.

Start nieuwe actie: boeren en consumenten smeken bij hq AH om duurzame melk

31okt 201716:55
  • Food-en-retail
  • 7553 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CampagnesMVOPolitiek

nieuws Boze boeren en een groep consumenten deelden vandaag tijdens een actie van Milieudefensie, honderden pakken duurzame melk uit bij het hoofdkwartier van Albert Heijn in Zaandam. Milieudefensie wil dat Albert Heijn de boeren extra betaalt voor hun melk, zodat zij milieuvriendelijker kunnen werken. De actie bij AH is het begin van een estafette langs de hoofdkantoren van de zes grootste retailketens


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners