Fitzroy ontwikkelt 'knagende stemmetjes' campagne voor Knab

6sep 201710:18
  • Bureaus
  • 6465 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsTelevisieRadioOnline

nieuws Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over het regelen van je geldzaken centraal.

Media-inzet: televisie, online en radio.

Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie van Knab: 'Bij alles wat we doen hebben we één leidende gedachte: worden onze klanten hier blij van? Onze missie is dat klanten financiële gemoedsrust ervaren met behulp van onze producten en service. We komen continu met klantgerichte, nieuwe initiatieven waardoor we steeds minder als ‘alleen die online bank’ worden beschouwd. Dat is goed en dat willen we uitdragen met deze nieuwe campagne.'

Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: 'In deze televisiecommercial staat peace of mind centraal. Hiervoor hebben we gebruikgemaakt van knagende stemmetjes over geldzaken. Want iedereen heeft deze. We willen Knab neerzetten als een financiële dienstverlener – en dus niet alleen een bank – die zorgt voor de nodige gemoedsrust. Hoe? Door het gewoon voor je te regelen. Alleen zo worden die vervelende stemmetjes vanzelf het zwijgen opgelegd.'

Credits:

Opdrachtgever: Knab | Bureau: Fitzroy Amsterdam | RTV Producer: Fatima Engelhard | Productie: Dpplr | Producer: Niels Visser | Regie: Nils Vleugels | DOP: Stephan Polman | Editor: Wouter van Luijn | Online / grading: Dpplr | Animaties: Seb Ikso, Laurène Boglio, Ruben Labree (Dpplr), Ewoud Visser (Dpplr) | Geluid: Stephan Bakker (M-ost)

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners