Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’

15sep 201709:53
  • Bureaus
  • 13662 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertisingCommercials

nieuws Nuon geeft met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze vervolgcampagne, wederom van het bureau Lemon Scented Tea, staat het waarderen van langere relaties centraal.

Friso Westenberg, marketingcommunicatie manager Nuon: 'Iedereen kan zeggen dat klanten op nummer 1 staan maar als je er niets mee doet, bijft het bij woorden. Wij doen het anders met Nuon Blijven Loont en Nuon Exclusief. Wij willen laten zien dat wij onze klanten écht waarderen. Deze campagne draait om hen en niet om ons. Na de online soft launch van afgelopen vrijdag hebben de eerste 5000 klanten hun Exclusiefpunten al verzilverd. '

Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: 'Iedereen heeft wel een Ome Jan in zijn omgeving. Iemand die altijd voor iedereen klaar staat en daarvoor wel wat vaker gewaardeerd mag worden. Met de TVC laten we op een emotionele manier zien wat waardering doet voor mensen en hoe Nuon haar klanten waardeert.'

Credits

Klant: NUON | Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep | Bureau: Lemon Scented Tea | Regie: Bram van Alphen | Productiemaatschappij: hazazaH | RTV-producer: Sander Heeroma | Geluid: LAB-3 | Postproductie: Captcha!


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners