Epidemie ontwikkelt campagne voor noise-canceling van AKG

20okt 201710:30
  • Bureaus
  • 20201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnes

nieuws Je merkt pas echt hoeveel storende omgevingsgeluiden er zijn, als je voor de eerste keer noise-cancelling van AKG ervaart. Zonder vervelende en storende omgevingsgeluiden krijgt je inspiratie zo alle ruimte en worden de mooiste ideeën geboren’. Dit inzicht staat centraal in de campagne ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Epidemie.

De campagne bestaat uit vijf printuitingen en een online commercial. Door het zogeheten time lapse-effect komen de hoofdpersonen los van hun omgeving en vergeten zij de wereld om zich heen. In de commercial werd hierbij gebruik gemaakt van de laatste innovatie op het gebied van time lapse-video’s. Waar normaliter het beeld met time lapse stil staat, vindt er nu een vloeiende beweging plaats waardoor er aan de verstilling een extra dimensie aan de film wordt toegevoegd.

Michiel Klein Schiphorst, creatief directeur epidemie: 'Het is echt verrassend hoeveel omgevingsgeluiden worden weggenomen dankzij AKG noise-cancelling. Onze campagne vertaalt dat effect en gevoel mede dankzij het time lapse effect op een hele unieke manier.'

Credits

Klant: AKG by Harman | Verantwoordelijk bij klant: Lisa Serpelloni, Dorothee de Backer | Bureau: Epidemie | Productiemaatschappij: Cake Film | Regisseur en fotograaf: Martin Dijkstra | Editor: Christian Kalse | Geluid: Hielke Praagman & Aisling Brouwer 




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners