Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

Adnight: hier moet je zijn

25sep 201709:52
  • Bureaus
  • 16393 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Evenement

nieuws Adnight, waar te beginnen? De MT-mailbox wordt dagelijks overspoeld met 'ludieke acties', tijd om eens orde op zaken te stellen. Uiteraard zijn alle bureaus de moeite waard voor een bezoekje op vrijdagavond 6 oktober, maar de volgende spannen de kroon voor wat betreft originaliteit. Enjoy!

[#1. Influencer van de Week] Ron Simpson: 'The Avocado Show wordt wereldwijd begrepen'

22sep 201710:49
  • Content
  • 14188 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaContent

nieuws Stond influencer Ron Simpson (33) vorige week nog met een interview in Het Parool, een paar dagen later werd bekend dat zijn restaurant The Avocado Show met een investering van vijf miljoen gaat uitbreiden naar het buitenland. Tel daar een following van bijna 15k op Instagram en een wekelijkse clubnacht in Jimmy Woo bij op en we kunnen met recht spreken van iemand die het begrip 'influencer marketing' in de vingers heeft - hoewel hij zichzelf liever omschrijft als 'creatieve ondernemer'. Reden genoeg Simpson te vragen als eerste kandidaat voor onze nieuwe rubriek 'Influencer van de Week'.

[#12 Content Rally] Thomas Karsdorp (Terre des Hommes): 'Snacken tussen de duiven en nachtbrakers levert mooie anekdotes op'

21sep 201711:25
  • Content
  • 9951 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaContent

nieuws In de Content Rally geven we contentmarketeers het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Thomas Karsdorp, online contentmarketeer bij Terre des Hommes.

Digital Dinner Amsterdam strikt Bas Ording (ex-Apple)

21sep 201710:31
  • Algemeen
  • 8270 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementCreatie

nieuws Inventing Future Interfaces. Hoe gaan we om met machines? In hoeverre leidt technologie ons? En hoe pas je dit toe? Digital Dinner staat dit jaar in het teken van inspirerende verhalen van internationale sprekers die in hun expertise koploper zijn op dit gebied. Zij zullen hun visie op design tools, augmented reality en toekomstige interfaces met ons delen. De organisatie heeft zojuist bekend gemaakt dat Bas Ording komt spreken tijdens het diner.

Code D'Azur lanceert 'Woord voor Woord uit de eenzaamheid'

21sep 201709:01
  • Bureaus
  • 7019 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Content

nieuws Code D'Azur lanceert vandaag het initiatief 'Woord voor Woord uit de eenzaamheid', dat in het leven is geroepen om aandacht te vragen voor het groeiende aantal eenzame en geïsoleerde Amsterdammers. Dit aantal wordt geschat op 80.000 en is stijgende. Deze stadgenoten worden in alle drukte en gezelligheid door velen over het hoofd gezien. Het doel van het initiatief is om deze mensen uit de eenzaamheid te helpen.

#thisisourhouse van Absolut herinnert aan house-waarden

19sep 201715:25
  • Content
  • 9653 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentVideo

nieuws Vodka-merk Absolut heeft zojuist de campagne #thisisourhouse gelanceerd. In 1987, precies dertig jaar geleden, verwoordde Chuck Roberts de waarden van de housecultuur: 'You may be black, you may be white, you may be Jew or Gentile... It don't make a difference in our house.' Samen met vijftien iconen uit het Amsterdamse nachtleven maakt het merk een klinkend statement: op de dansvloer is iedereen gelijk.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content