Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Grolsch gaat in nieuw televisieprogramma op zoek naar Meesterproever

3okt 201415:44
  • Content
  • 19568 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Morgen beleeft het nieuwe televisieprogramma ‘Brouwersch’ zijn première. Hierin strijden vier mannelijke BN’ers om de titel van Meesterproever bij Grolsch. Met beperkte middelen en een minimaal budget moeten zij proberen hun eigen perfecte bier te brouwen. Brouwersch bestaat uit een serie van zeven korte afleveringen en zal op zowel televisiezender Veronica, als op YouTube en Facebook van Grolsch uitgezonden worden. Brouwersch is een concept van mediabureau MEC en wordt geproduceerd door Towel Media.

Directiewisseling bij communicatiebureau Commond

3okt 201415:07
  • Content
  • 17029 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Communicatiebureau Commond heeft een nieuwe directie, die bestaat uit John Brands en Martijn Schillemans. De directiewisseling is onderdeel van de volledige overname van het bureau door beiden en het terugtreden van oprichter Han van den Eijnden. John Brands en Martijn Schillemans zijn al geruime tijd werkzaam bij Commond als communicatieadviseur en waren lid van het managementteam. Ook waren zij als aandeelhouder verbonden. Han van den Eijnden blijft voor een aantal projecten als senior-adviseur bij Commond actief.

Sparen met Kips voor servies bij FonQ.nl

1okt 201413:48
  • Content
  • 14624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Een lief klein meisje koopt elke dag een ander product van Kips. Is ze de ultieme fan van Kips of is er ook nog iets anders aan de hand? Aan het eind van de week komt de aap uit de mouw: ze heeft met Kips gespaard voor korting op servies bij FonQ.nl.

Kwantum lanceert LEVENDE campagne en koopt een huis

30sep 201412:52
  • Content
  • 12766 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Homefashion Group BV, eigenaar van de Nederlandse en Belgische woonretail-formule Kwantum lanceert deze maand een nieuwe crosschannel-campagne. In deze campagne staat de nieuwe klant centraal. Deze klant selecteert en koopt bewust, aldus Kwantum. In de oriëntatie-fase wordt inspiratie namelijk vooral online gezocht en de nieuwe klant ziet de fysieke winkel meer en meer als een afhaalpunt van het gekozen artikel. In de nieuwe communicatiecampagne blijft Kwantum gewoon Kwantum, maar het unieke concept biedt een ‘levende catalogus’, die mensen raakt en laat beleven wat Kwantum voor hen kan betekenen.

Brand engagement met video-advertising

30sep 201412:40
  • Content
  • 9394 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Exponential Interactive, de leverancier van advertising intelligence en digitale media-oplossingen, heeft een reeks van video-engagement advertentieformats gelanceerd door middel van display, video en mobiel via de divisies FireFly Video, Adotube en Appsnack.

Instant messaging groeit social networking voorbij

29sep 201412:21
  • Content
  • 10815 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Onderzoek

nieuws Instant messaging is booming. Hoewel Nederlanders gemiddeld nog net vaker gebruik maken van social networking (55% dagelijks, 74% wekelijks) maakt instant messaging een snellere groei door. Op dit moment maakt in Nederland 49% van de mensen dagelijks gebruik van deze service, 65% wekelijks. In Nederland hebben we het dan natuurlijk met name over WhatsApp. Jongeren verkiezen WhatsApp nu al boven Facebook. Niet alleen qua gebruik, maar ook qua voorkeur. Dit blijkt uit Connected life, een wereldwijde TNS-studie naar het veranderende digitale medialandschap.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content