Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

De Gouden Gluiperd Awards

25aug 201413:23
  • Content
  • 18016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsPrint

nieuws Dit jaar viert televisiegids TVFilm haar tienjarig bestaan, en dat doen ze met een prijsuitreiking van De Gouden Gluiperd tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht. Wie is de beste schurk in de Nederlandse filmgeschiedenis? 24 ultieme bad guys en girls zijn genomineerd voor de award, die op 1 oktober wordt uitgereikt. Een leuke campagne van TVFilm.

Inspiratie: mashup van magazinecovers en klassieke schilderijen

25aug 201412:32
  • Content
  • 14682 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Niet echt een nieuwsbericht maar wel mooie inspiratie! Op magplusart.tumblr.com vind je covers van tijdschriften gemixed met klassieke schilderijen. Erg mooi, en het geeft je wellicht inspiratie voor de cover van je eigen publiekstijdschrift of relatiemagazine.

Contentmarketing voor het Notariaat

25aug 201412:07
  • Content
  • 14024 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Het notariaat is op veel gebieden een boeiende sector. Zeker ook op het gebied van marketing en communicatie. Omdat veel notarissen niet de tijd en know how hebben om zich op een professionele manier met content marketing bezig te houden, heeft bureau Luiken Karstens Custom Media (LKCM) een nieuw concept voor een aantal notarissen ontwikkeld. Dit betreft online contentmarketing in de vorm van een (geïntegreerd) weblog cq nieuwsportaal.

Gesprek met Grand Prix Content Marketing winnaar 2013: Amore

22aug 201413:39
  • Content
  • 21739 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsPrint

nieuws Op 20 november is de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing, de jaarlijks prijs voor de beste, mooiste, succesvolste cases en strategieën. Hoe is het de winnaars van vorig jaar vergaan? Hoe hebben zij de prijs beleefd en heeft het hen nog iets anders opgeleverd dan alleen de bokaal? En, gaan ze opnieuw een case inzenden? Deze vragen stelden we aan Bart De Vliegher en Marlies Nachtergaele van Stapel Magazinemakers. Dit bureau maakte in opdracht van Thomas More Hogeschool het community magazine AMORE en won hiermee de Grand Prix in de categorie 'Redactioneel Format'.

Winkelmagazines domineren gratis tijdschriften

22aug 201410:42
  • Content
  • 17862 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

nieuws Piet Bakker heeft op zijn tijdschriften-tumblr de 10 Nederlandse tijdschriften met de hoogste gratis oplage weergegeven. Uit de grafiek blijkt dat de customer magazines van winkels domineren. Bij de grootste 10 tijdschriften van Nederland zitten namelijk 5 supermarkt-magazines: Allerhande, Boodschappen, AllesVoor, Hallo Jumbo en Ditjes en Datjes. Hij wil deze grafiek graag zo compleet mogelijk hebben, want deze komt in nieuwe (9e) druk van de Communicatiekaart van Nederland die in het najaar uitkomt. Dus mis jij een customer magazine in het overzicht, meld je aanvulling dan!

Ikea lanceert nieuwe catalogus met time travel experiment

20aug 201420:53
  • Content
  • 18323 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TrendsPrintDigitaal

nieuws Om het dagelijkse van je dagelijkse leven te benadrukken, laat IKEA een jong stel een korte blik op hun toekomst werpen om de alledaagse gebeurtenissen die toch life changing zijn te laten zien. Hoe? Via de hypnotiseur Justin Tranz.  


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content