Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Whitepaper: videomarketing beginner's guide

29jul 201410:52
  • Content
  • 13347 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Wil jij ook binnen je organisatie aan de slag met videomarketing? Koop Brandsma, online content marketeer van content marketing-bureau LVB Networks, heeft de whitepaper ‘Beginner’s Guide Videomarketing voor Marketeers’ uitgebracht. In de whitepaper leer je aan de hand van een customer journey welke videovorm je het beste kunt inzetten. Dit wordt gedaan aan de hand van een praktisch voorbeeld, namelijk het kopen van een TV. De whitepaper is nu gratis te downloaden!

Topa Talk: een weblog over verpakkingen

25jul 201413:50
  • Content
  • 13676 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Topa Talk is het nieuwe weblog van Topa, een verpakkingsbedrijf. Het is de bedoeling dat het weblog de wereld achter Topa laat zien op een laagdrempelige en leuke manier. De blogposts bestaan voornamelijk uit leuk nieuws rondom de producten (verpakkingen) en acties van Topa. Voorbeelden zijn artikelen over kunst met karton, het inpakken van boeken en snoeppotten.

Recognizing the content business

24jul 201411:13
  • Content
  • 12402 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws De grootste uitdaging binnen contentmarketing is toch vaak de productie van voldoende en relevante content. Veel content zit bij de mensen en medewerkers van je bedrijf, maar hoe haal je dit naar boven? Wie maak je verantwoordelijk voor de content? Wie voert er een (kwaliteits)controle op uit? Kortom hoe integreer je het in het totale bedrijfsproces. Dit thema met deze vragen staan centraal op de Dag van de ContentMarketing op 20 november

LinkGist.nl: eerste Nederlandse content-monetizing service

24jul 201410:13
  • Content
  • 14139 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Verdienmodellen

nieuws Het monetizen van content wordt met de dag gebruikelijker. Steeds meer bedrijven, bloggers, nieuwssites en fora zien in dat er meer mogelijk is met de content die zij genereren, dan enkel en alleen informatie verstrekken. Met content valt geld te verdienen. Toch bestond er tot voor kort geen Nederlandse aanbieder van oplossingen voor automatische content-monetizing. LinkGist heeft een gratis service ontwikkeld die affiliate marketing gemakkelijk en toegankelijk maakt.

Nieuw creatief kookblog: Naar Eigen Smaak

23jul 201420:08
  • Content
  • 14689 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws In mei publiceerden 3 thuiskoks hun eerste voorjaarsrecepten op het kookblog 'Naar Eigen Smaak'. Elke vrijdag om 10 uur vind je op dit blog 3 verrassende seizoenrecepten waarin steeds 2 dezelfde ingrediënten zijn gebruikt.

Infographic: 7 criteria voor het inhuren van een community manager

22jul 201414:56
  • Content
  • 15260 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Online communities spelen een belangrijke rol binnen contentmarketing. Zo laten merken als Red Bull, Vodafone en Dove goed zien hoe je met verhalen een community bouwt. Om een community goed te kunnen leiden heb je een community manager nodig. Waar moet een community manager aan voldoen? Onderstaande infographic vertelt de 7 criteria voor het inhuren van een goede community manager.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content