Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

LinkedIn als contentmarketing platform

6jun 201410:31
  • Content
  • 27886 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TrendsVerdienmodellen

nieuws LinkedIn heeft het afgelopen jaar content een centrale rol toebedeeld in het sociale netwerk. Zo kregen blogs van influencers een prominente plaats en werden relevante suggesties van Pulse toegevoegd aan de persoonlijke stroom van updates. Ook werden onlangs de Content Marketing Score en Trending Content-indexen geïntroduceerd. Hoe kunnen bedrijven hun content en connecties optimaal combineren?

Infographic: user generated content om sales te verhogen

2jun 201413:27
  • Content
  • 15945 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Hoe zet je user generated content in om je verkoop te stimuleren? Offerpop heeft een infographic gemaakt over de inzet van foto's en video's van klanten en over de aggregatie van klantreacties op je social-mediacampagnes.

5 tips om content te creeren die sales genereert

2jun 201412:50
  • Content
  • 27241 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Accountability

nieuws Tegenwoordig lijkt iedereen content te willen creeren. Uiteindelijk is het doel van die content om leads en omzet te genereren. Hoe doe je dat? Patrick Cahill van Beep Directed Voicemail deelt zijn 5 tips in een aardige to-the-point video. Wellicht biedt het jou geen nieuwe inzichten, maar je kunt hem ook inzetten om anderen van het nut van contentmarketing en hoe je dat doet, te overtuigen.

Een infographic over infographics

30mei 201410:25
  • Content
  • 18725 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Waarom zou je een infographic maken? Niet omdat het moet, of omdat anderen het ook doen. Maar vaak is er wel een goede reden: mensen zijn gevoelig voor dit soort beeld en het beklijft beter. Daarom een infographic over infographics;-)

Nieuw cultuurplatform Public gelanceerd

27mei 201414:58
  • Content
  • 21169 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Verdienmodellen

nieuws Het nieuwe cultuurplatform Public is vandaag gelanceerd. Via Public kunnen cultuurliefhebbers maandelijks zeer voordelig 30 speciaal geselecteerde voorstellingen, concerten of exposities bezoeken bij een van de ruim 30 aangesloten concertzalen, filmhuizen, musea en theaters. Daarnaast biedt Public leden een magazine, een redactionele website, een wekelijkse nieuwsbrief en live evenementen.

Time Inc. start met verkoop advertenties op tijdschriftcovers

26mei 201412:39
  • Content
  • 26876 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Verdienmodellen

nieuws Time Inc., de grootste tijdschriftuitgever van de VS, is gestart met het plaatsen van advertenties op covers van tijdschriften. Zo verschijnt er een advertentie van Verizon Wireless op de cover van Time en Sports Illustrated. De advertenties zijn erg klein, maar ze doorbreken wel de lange traditie om geen advertenties op covers te plaatsen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content