Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Avans werft als eerste hogeschool studenten met mobiel magazine

14apr 201410:39
  • Content
  • 14557 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws De Pabo Breda van Avans werft als eerste hogeschool in Nederland studenten via hun mobiele telefoon. Speciaal voor de opleiding Leraar Basisonderwijs ontwierp digitaal communicatiespecialist MagStream een interactief magazine voor de smartphone, dat aansluit bij de belevingswereld van jongeren.

Nieuw boek over storytelling: Change the Script

14apr 201410:30
  • Content
  • 4028 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

Internet Explorer en 22Tracks introduceren een nieuwe manier van muziek beleven

11apr 201409:10
  • Content
  • 20514 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws VICE Media en Universal Media (UM) lanceren een nieuwe campagne voor Internet Explorer. Het doel van de campagne is om het innovatievermogen & unieke visie op browsen van Internet Explorer (IE) onder de aandacht brengen en browservoorkeur creëren bij de doelgroep: web-enthusiasts. Daarvoor koppelden VICE en UM 22tracks en Internet Explorer aan elkaar. Dat resulteerde in een geoptimaliseerde 22tracks website met een snelle & vloeiende touch-ervaring en unieke visuele eigenschappen.

Christelijke uitgever stapt in relatiemagazines

11apr 201408:48
  • Content
  • 16447 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws Op 11 april a.s. start Christelijke Tijdschriften BV met een nieuw bedrijfsonderdeel: BladenMakers. In deze nieuwe onderneming staat het voor externe organisaties creëren en verbeteren van magazines centraal. BladenMakers is een reactie op vragen vanuit de markt.

Innovatie in print: combinatie van digitaal en print

10apr 201412:57
  • Content
  • 15826 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Jeremy Leslie van magCulture presenteerde zijn visie op het Senefelder Misset Seminar 2014 zijn visie op innovaties in print. Innovaties in print betekent wat hem betreft vooral een combinatie van digitaal in print. Hij onderstreepte deze visie door een aantal creatieve voorbeelden te tonen. Maar, zegt hij: “Ik vertel mijn verhaal vanuit een creatief standpunt, niet vanuit een business standpunt. Dus niet al deze magazines hebben een fantastisch businessmodel. Maar omdat het nu slecht gaat, hebben bladenmakers juist de kans om dingen uit te proberen.”

Twee retailspecialisten in contentmarketing maken één vuist: iMediate en MCP samen verder

8apr 201414:10
  • Content
  • 16437 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentVerdienmodellen

nieuws iMediate neemt een groot belang in MCP. iMediate met als grootste klant Media Markt/Saturn en MCP met als grootste klant Superunie, vormen samen een sterk merk in content marketing en gaan tot een van de grotere spelers op de markt behoren. Joost Driessen dga van iMediate en Ad van der Salm, dga van MCP hadden vijf maanden nodig om tot de conclusie te komen dat voor de combinatie unieke kansen liggen op de markt van content marketing. Alle grotere retailers denken na over het nieuwe winkelen en testen nieuwe concepten uit. Met de brede kennis en ervaring van iMediateMCP heeft de markt er nu een sterke partner bijgekregen. Sak van den Boom sprak met Joost Driessen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content