Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Kennedy Van der Laan zet nog steviger in op innovatie

18mrt 201415:06
  • Content
  • 19874 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Advocaten- en notariskantoor Kennedy Van der Laan timmert al een tijd hard aan de weg op het gebied van B2B-contentmarketing. Om het kennis- en innovatiebeleid binnen het kantoor door te ontwikkelen is per 1 april 2014 Jeroen Zweers als Knowledge & Innovation Director bij Kennedy Van der Laan aangesteld. Het is een logische overstap, want Zweers is afkomstig van Dirkzwager Advocaten en Notarissen, ook al een voorloper op het gebied van B2B-contentmarketing.

Big Boys: televisieprogramma Autoweek op SBS6

18mrt 201412:51
  • Content
  • 17376 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Er komt een nieuw branded-contentprogramma, want het magazine Autoweek komt met een eigen tv-programma op SBS6: Big Boys. De focus van het programma is op ‘autorijden met een knipoog'.

Online klustips populair bij doe-het-zelvers

18mrt 201411:53
  • Content
  • 15510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Nederlandse doe-het-zelvers gebruiken steeds vaker het internet voor tips en advies over klussen. Als reactie op het toenemende gebruik van de computer, tablet of mobiel als hulpje tijdens het klussen heeft Gamma op 14 maart een nieuwe website met tips en een webwinkel gelanceerd.

Customermediabureau Hoogte 80 scherpt positionering aan

17mrt 201415:43
  • Content
  • 18699 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Bureau Hoogte 80 gaat zich volledig richten op de non-profit en zorgsector. Dit is een logisch gevolg op een aantal maatschappelijke ontwikkelingen, zoals vergrijzing, privatisering in de zorg en een terugtredende overheid. Deze ontwikkelingen maken het voor veel organisaties steeds belangrijker hun verhaal aan hun leden, donateurs of cliënten en stakeholders te vertellen.

Video van nu is vergelijkbaar met TV van vroeger: oude formats en modellen voeren de boventoon

17mrt 201411:39
  • Content
  • 15886 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Op the Guardian staat een interessant artikel over online video, over de zoektocht naar het juiste format. Want ondanks de voordelen die online video heeft en de successen die het kan hebben, is het namelijk wel nodig om nieuwe formats en modellen te introduceren. Online video leunt nog teveel op oude creatieve formats en commerciële modellen, en dat moet veranderen om echt succesvol te worden.

Defensie neemt afscheid van print

17mrt 201410:21
  • Content
  • 11476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalPrint

nieuws Defensie stapt over op digitale bladen en social media. In april valt het doek voor het laatste papieren magazine. Wim Kok (directeur communicatie) en Martin Zijlstra (hoofd van de afdeling redactie) vertellen aan Pjotr van Lenteren, voor bedrijfsjournalistiek.nl over de eerste ervaringen. ‘We krijgen veel meer complimenten dan klachten.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content