Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Lancering: Belisol Magazine

28nov 201321:51
  • Content
  • 18627 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintDigitaal

nieuws Propaganda realiseerde voor Belisol, al meer dan 35 jaar dé topspecialist en marktleider in ramen en deuren, een print en digitaal magazine. Het magazine brengt inspirerende kijk- en leesreportages en wil lezers helpen een geïnformeerde ramen- en deurenkeuze te maken in het complexe bouwgebeuren van vandaag.

Zorgsaam verschijnt als krant

28nov 201321:41
  • Content
  • 17435 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws Eind november is editie 3 van Zorgsaam, het blad van de gelijknamige kruisvereniging in Apeldoorn, verschenen. Dit keer voor het eerst op A3-formaat.

Greenagers, platform met gratis tijdschrift voor jongeren van 12-18

28nov 201310:44
  • Content
  • 21911 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • JournalistiekTrends

nieuws Greenagers, hét nieuwe jongerenblad over natuur, milieu en gezondheid. Het blad wordt op alle middelbare scholen verspreid. Oplage is daardoor 150.000. Greenagers heeft als belangrijkste doel om jongeren te inspireren met groen-leventips, informatie over recycling en een eco-vriendelijke levensstijl.

Relevante content maken blijkt lastige uitdaging

27nov 201313:23
  • Content
  • 22798 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Contentmarketing is tegenwoordig een buzz word. Maar hoe zorg je ervoor dat content king is en blijft? Waar komt content vandaan en hoe zorg je ervoor dat de juiste content op het juiste moment beschikbaar is? Deze vragen stonden centraal tijdens de kennissessie ‘Content de Baas’ die Fullservice internetbureau eFocus organiseerde op 21 november. Voor velen van jullie die MarketingTribune.nl/content regelmatig bezoeken zullen de antwoorden op deze vragen niet onbekend zijn, maar wellicht geldt dat niet voor iedereen.

Het moeizame bestaan van sporttijdschriften in Nederland

27nov 201309:00
  • Content
  • 24270 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintTrendsDigitaal

nieuws Op Villamedia is een analyse geplaatst over het moeizame bestaan van papieren sportmagazines in Nederland. Want Frankrijk heeft L’Equipe, de Amerikanen lezen Sports Illustrated. Maar in ons land, waar Voetbal International de voorkeur krijgt, is een toonaangevend wekelijks spórtmagazine nooit écht van de grond gekomen. Hoe komt dat? En waar zijn straks de achtergrondverhalen nog te lezen? De analyse biedt een aantal interessante aanknopingspunten voor marketeers die worstelen met de offline en online media van hun merk: hoe breng je kwaliteitsverhalen en welke digitale kansen zijn er?

Print versus online magazines: infographic

26nov 201315:24
  • Content
  • 14535 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalPrint

nieuws Hoe zitten mensen erbij als ze een tijdschrift lezen? En doe je dat dan anders als je een papieren tijdschrift leest of een digitaal magazine? Onderstaande infographic brengt dat aardig in beeld.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content