Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

[Boek] Engaging Content: contentmarketing met wow-effect

2mei 201607:30
  • Content
  • 1764 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging’ content. Dat blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Patrick Petersen, alias @OnlineMarketeer, geeft in het ‘Handboek Engaging Content’ tips voor contentmarketing met een wow-effect.

Voordeel voor klant zichtbaar met 'De cijfers van Knab'

30apr 201615:50
  • Content
  • 2138 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoCommercialsCampagnes

nieuws Fitzroy Amsterdam heeft de nieuwe Knab-campagne voor 2016 ontwikkeld: ‘De cijfers van Knab’. De online bank maakt een sterke groei door en begin dit jaar staat de teller op meer dan 90.000 klanten. Hoewel dat natuurlijk belangrijk is, zijn ze in Hoofddorp vooral blij met het hoge waarderingscijfer dat ze van hun klanten krijgen: een 8. In de nieuwe campagne staat het voordeel voor de klant centraal.

Inretail presenteert vernieuwd ledenmagazine

30apr 201609:30
  • Content
  • 3321 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintMakersDoelgroep

nieuws Inretail, de grootste brancheorganisatie in de non-food retail, heeft deze week het vernieuwde Inretail Magazine gepresenteerd. Het 52 pagina’s tellende kwartaalblad is bij zesduizend leden en relaties op de mat gevallen. Concept, redactiecoördinatie en vormgeving liggen in handen van RetailTrends Media, voor wie dit de eerste custom-publicatie is.

Mark Rutte: 'Vind iets! Anders kun je beter je mond houden'

29apr 201611:15
  • Content
  • 2774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonenStorytellingAwards

nieuws Na een humoristische toespraak, heeft premier Mark Rutte op Koningsdag het eerste exemplaar van ‘A Story to Tell?’ in ontvangst genomen. Rutte stelde voor om het boek van communicatiestrateeg Jan Driessen in alle talen te laten vertalen: ‘Mijn Europese collega’s kunnen nog veel leren van dit boek!’ Ook had hij een tip voor alle sprekers die ooit een overtuigende toespraak willen houden: ‘Je moet véél oefenen, repeteren en je moet iets vinden. Vind iets! Anders kun je beter je mond houden.’

IN10 en Ambassadors creëren drie merkfilms voor Duvel

29apr 201609:15
  • Content
  • 3394 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentCreatieVideoStorytelling

nieuws Creative digital agency IN10 en productiestudio Ambassadors hebben deze week de eerste twee van drie merkfilms voor biermerk Duvel gelanceerd. De derde film volgt binnenkort. De films zijn deel van de geheel nieuwe communicatierichting van het Belgische bier, met een nieuwe identiteit die zich meer focust op de verhalen en details achter het merk en het bier.

Marlies Dekkers lanceert nieuwe billboard campagne

28apr 201609:30
  • Content
  • 3022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • InspiratieContent

nieuws Marlies Dekkers heeft een nieuwe campagne gelanceerd: ‘Because I am a Feminist’. De campagne daagt vrouwen uit om te vechten voor hun dromen. Het lingeriemerk hoopt met billboards in vier grote steden onafhankelijke vrouwen te stimuleren om krachtige rolmodellen te worden. ‘Zij kunnen namelijk slimme, jonge meiden van allerlei achtergronden inspireren en motiveren om alles uit hun talenten te halen.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content