Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

[Multichannel Conference] Stefan Captijn over customer journeys

12apr 201609:30
  • Content
  • 8022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • EngagementE-commerceCongresCustomer Journey

nieuws De Multichannel Conference 2016 is hét gratis kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. Het event vindt plaats op 20 en 21 april. De komende dagen krijg je hier een klein voorproefje. Vandaag spreker Stefan Captijn over customer journeys.

#NLhelptNepal is 'Best Brand Influencer Campagne 2015'

11apr 201606:30
  • Content
  • 6470 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Social mediaVideoDigitaalAwards

nieuws Giro 555 heeft met de campagne #NLhelptNepal de award voor ‘Best Brand Influencer Campagne 2015’ gewonnen. De prijs werd uitgereikt tijdens de eerste Insight VEED, het event voor online contentmakers. Het is voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis dat YouTubers hun stem konden uitbrengen op de in hun ogen beste online campagne.

Enzo Knol, Beautygloss en StukTV winnen VEED Awards

9apr 201619:25
  • Content
  • 16331 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoVloggenAwards

nieuws De VEED Awards voor Nederlands' beste YouTubers zijn vrijdag voor de tweede keer uitgereikt tijdens het VEED Festival in Amsterdam. Grote winnaar blijkt Enzo Knol, die voor het tweede jaar op rij is uitgeroepen tot ‘Beste vlogger’ en ook de meeste stemmen in de categorie ‘Beste mannelijke YouTuber’ kreeg. Dit zijn de winnaars in de overige categorieën:

[Multichannel Conference] Hans Molenaar over customer insight en big data

8apr 201611:15
  • Content
  • 14820 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Big dataE-commerceCongresCustomer Journey

nieuws De Multichannel Conference 2016 is hét gratis kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. Het event vindt plaats op 20 en 21 april. De komende dagen krijg je hier een klein voorproefje. Vandaag spreker Hans Molenaar over customer insight en big data.

[Multichannel Conference] Ment Kuiper over neuromarketing

7apr 201612:45
  • Content
  • 13657 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Customer JourneyE-commerceCongres

nieuws De Multichannel Conference 2016 is hét gratis kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. Het event vindt plaats op 20 en 21 april. De komende dagen krijg je hier een klein voorproefje. Vandaag spreker Ment Kuiper over neuromarketing.

Ikea lanceert virtual reality keuken app

5apr 201612:00
  • Content
  • 13232 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Virtual RealityCreatieApps

nieuws Je nieuwe keuken bekijken vanuit de ogen van je kind? Of met één klik de kleuren van je keukenkasten aanpassen? Vanaf vandaag kun je een virtuele wandeling maken door je toekomstige Ikea-keuken dankzij de app Ikea VR Experience. Met behulp van HTC Vive, de virtualrealitybril van HTC en Valve, kun je keukenoplossingen virtueel uitproberen voordat je ze aanschaft.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content