Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Mama, je bent mooier dan je denkt

13jan 201614:00
  • Content
  • 10659 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws De moeders van nu combineren moeiteloos hun veeleisende baan en hun gezin. Zo ambitieus als ze zijn op hun werk en hoe goed ze voor hun gezin zorgen, zo streng zijn ze vaak ook voor zichzelf als het aankomt op hun uiterlijk. Ze betreuren de eerste rimpeltjes, de huid veroudert en verslapt. Zonder make-up de deur uit? No way! Ineens is die zelfverzekerde vrouw die alle ballen in de lucht weet te houden, onzeker! Maar is dat terecht? We vroegen het aan het meest eerlijke testpanel, hun kinderen.

Creatieve Krachten en VRHL Content en Creatie slaan handen ineen

12jan 201619:15
  • Content
  • 10360 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoCreatie

nieuws Het in video gespecialiseerde bedrijf Creatieve Krachten gaat werken onder de naam VRHL/// Video en gaat daarmee een strategische samenwerking aan met VRHL Content en Creatie. Al langer werkten beide bedrijven intensief samen aan videoproducties. Met deze stap versterkt VRHL Content en Creatie zijn expertise op videogebied en richt het bedrijf zich op het ontwikkelen van het creatief concept, script schrijven, camerawerk, productie en montage van alle soorten (web)video's: commercials, elevator pitches, vlogs, bedrijfsvideo's en animaties.

Slechts één op drie werkgevers meet kandidaatbeleving

12jan 201611:30
  • Content
  • 10225 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Onderzoek

nieuws De kandidaatbeleving wordt in veel trendonderzoeken als speerpunt van recruitment genoemd. Toch geeft slechts een derde van de werkgevers aan de candidate experience structureel te meten. Dat blijkt uit kwalitatief onderzoek van Connexys onder HR-directeuren en HR-beslissers.

De marketingvoorspellingen voor 2016

11jan 201615:08
  • Content
  • 10353 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingTrendsContent

nieuws In 2015 is marketing aan flinke veranderingen onderhevig geweest. Gepersonaliseerde content heeft een belangrijke positie ingenomen en merken weten de consument steeds vaker mobiel te bereiken. Ook dit jaar zal de marketingindustrie verder transformeren. Marco Disseldorp, marketingmanager Benelux bij Adobe, voorspelt de trends van het nieuwe jaar.

MOTI lanceert film 'Branded Dreams'

8jan 201616:00
  • Content
  • 22669 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Vimeo

nieuws MOTI heeft de film Branded Dreams van Studio Smack gelanceerd, die in opdracht van het museum is gemaakt. Met deze video breidt MOTI de museale collectie uit met werk van Bredase kunstenaars.

Bram Husken VP Content Distributie Benelux bij Viacom International Media Networks

7jan 201616:42
  • Content
  • 13499 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Personalia

nieuws Viacom International Media Networks Benelux (VIMN) heeft bekendgemaakt dat Bram Husken per 1 januari is benoemd tot Vice President Content Distributie Benelux. Hij vervulde deze functie vorig jaar al op ad interim basis voor het bedrijf. Vanuit deze functie is Husken voor de Benelux verantwoordelijk voor de lineaire distributiestrategie van alle Viacom kanalen, waaronder MTV, Nickelodeon, Spike en Comedy Central, alsmede voor de strategie voor de non-lineaire exploitatie van Viacom content.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content