Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

International Content Marketing Awards bekroont werk LVB Networks

4dec 201514:43
  • Content
  • 20209 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAwards

nieuws LVB Networks wint met Foodbrigade voor Sligro Food Group zilver bij de International Content Marketing Awards. Het contentmarketingbureau uit Amersfoort ontvangt een zilveren award B2B Industry Manufactering voor het contentplatform. Werk voor Financial Focus van ABN Amro MeesPierson eindigt op een vierde plek in de categorie Best Finance.

Fred van Gelder verlaat Head Office NL

3dec 201516:22
  • Content
  • 9721 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Personalia

nieuws Fred van Gelder, directeur van contentmarketing bureau Head Office NL heeft aangekondigd Sanoma per 1 januari 2016 te verlaten. De functie van Fred zal voor de komende periode door de directie van Head Office België worden vervuld. Vanaf januari 2016 zullen Head Office NL en Head Office België gaan rapporteren aan Henk Scheenstra, CEO Sanoma Media Belgium.

YouTubers strijden tegen elkaar in Doritos Drone Race

3dec 201509:40
  • Content
  • 6455 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Fitzroy ontwikkelde voor PepsiCo een nieuwe Doritos-campagne waarin bekende Nederlandse YouTubers met drones tegen elkaar racen. In teams met ervaren drone piloten gaan Milan Knol, DusDavid, Smoare en Fifalosophy de strijd tegen elkaar aan. Voor de race werd een speciaal parcours gebouwd met verschillende levels.

Mediatic neemt contentmarketeer Annette Hoeksema aan

3dec 201509:00
  • Content
  • 5973 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Personen

nieuws Het Amsterdamse contentmarketingbureau Mediatic heeft Annette Hoeksema (26) aangetrokken als contentmarketeer/PR consultant. Hoeksema verlaat hiervoor Ahold BV, waar ze werkzaam was als assistent contractmanager. Na een stage bij het 10Minuten Jeugdjournaal in Suriname en een journalistieke reis door Botswana begon ze in 2013 haar loopbaan als marketingmedewerker bij Tvilight BV, een start-up die energieverbruik vermindert.

Spoorverhalen in documentaire Spoorwegmuseum

30nov 201515:17
  • Content
  • 12717 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TelevisieStorytellingBranded content

nieuws Gedurende de negentiende eeuw heeft het spoor grote ontwikkelingen doorgemaakt. Veel traditionele werkzaamheden en beroepen verdwenen in de loop der jaren. Het Spoorwegmuseum wilde de verhalen van deze oude spoorberoepen graag vastleggen en vond in RTV Utrecht een partner voor de documentaireserie ‘Herinneringen aan het spoor’. De televisieserie is tot stand gekomen dankzij de steun van het K.F. Heinfonds, het Elise Mathilde Fonds en het Fentener van Vlissingen Fonds. De eerste uitzending is op zaterdag 12 december.

ZB grote winnaar Grand Prix Content Marketing

30nov 201514:45
  • Content
  • 14561 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsGrand Prix Content Marketing

nieuws ZB heeft bij de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing 2015 in Utrecht vier awards in de wacht gesleept. Het bureau voor online en offline communicatie was zeven keer genomineerd. Met vier Grand Prix awards werd ZB de grote winnaar van de belangrijkste prijs in de wereld van bedrijfsmedia.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content