Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Mediatic breidt klantenportefeuille uit

25nov 201513:54
  • Content
  • 12601 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentPitchesPRMarketing

nieuws Het Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic heeft haar klantenportefeuille uitgebreid met Tentoo, TelecityGroup en Whyz. Voor deze respectievelijke payroller, verstrekker van datacenterdiensten en headhunter in de financiële sector verzorgt het bureau PR. Matthijs Rutten, partner bij Mediatic: ‘Met het winnen van pitches voor onder meer Tentoo, benadrukken we onze kennis van de financiële dienstverleners en de business-to-business-markt.’

Simyo gaat samenwerken met Genoeg Magazine

24nov 201508:43
  • Content
  • 8526 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalBloggenContentPrint

nieuws Provider Simyo is een samenwerking aangegaan met Genoeg Magazine. De samenwerking sluit goed aan bij de visie van Simyo, 'Genoeg maakt Gelukkig'. Simyo publiceert voortaan verhalen van Genoeg Magazine op zijn blog, om zo zijn gebruikers tips te geven om meer te doen met minder. Mischa Oudolf, de Marketing Manager van Simyo, is erg blij met de samenwerking. ‘De visie van Genoeg Magazine past heel goed bij die van Simyo’, vertelt ze.

Helpling lanceert digitale campagne in spionstijl

23nov 201514:56
  • Content
  • 11685 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoDigitaalContentProducten en diensten

nieuws Helpling, het online platform voor particuliere schoonmaakhulpen lanceert vandaag een nieuwe digitale campagne: #missiontoclean! De bijbehorende video wordt getoond op websites zoals Youtube, Facebook en via andere online media.Wat staat er in de weg van het avontuurlijke leven van een geheim agent? Viezigheid!

LVB Networks grote winnaar bij Grand Prix Content Marketing

23nov 201509:45
  • Content
  • 12575 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content Marketing

nieuws LVB Networks heeft bij de Grand Prix Content Marketing-awards vier prijzen binnengesleept. Het contentmarketing bureau uit Amersfoort werd een van de twee grote winnaars van het jaar. Werk voor Wereld Natuur Fonds, Sligro, ABN AMRO Mees Pierson en HVG viel in de prijzen. Aart Lensink, creatief directeur van LVB Networks: ‘Dankzij het vertrouwen van onze klanten en de goede samenwerking met hen is het weer gelukt om de toon te zetten in contentmarketing in Nederland. We zijn onze klanten daar dankbaar voor en werken ondertussen keihard verder om volgend jaar nog meer, nog mooiere en meer effectieve cases te kunnen laten zien.’

'Ik ben Dirk' winnaar Grand Prix Content Marketing 2015

20nov 201514:44
  • Content
  • 26628 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content Marketing

nieuws Donderdagavond 19 november was de spanning te snijden in DeFabrique in Utrecht. Daar werden de winnaars bekend gemaakt van de Grand Prix Content Marketing 2015. In de categorie Business to Employee heeft Dirk goud gewonnen met hun campagne 'Ik ben Dirk'.

Wenneker verzilvert 3 van de 4 nominaties tijdens Grand Prix Content Marketing 2015

20nov 201514:40
  • Content
  • 25644 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content Marketing

nieuws Wenneker won gisteravond samen met DDB Brussel de felbegeerde gouden Grand Prix in de categorie B2C voor de campagne Back to BASE en was hiermee de grote klapper van de avond. In de categorie beste videoserie won Wenneker met de serie uitlegfilms voor de SNS Bank. In de categorie Social won Wenneker samen met FHV en Freshbridge een award voor de Bye Bye Hi campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content