Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Muzikanten delen kennis via live online clinics

22okt 201509:10
  • Content
  • 6494 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentKennissessieVideo

nieuws Online video-specialist Quadia gaat samen met professioneel drummer en producer Juan Emmerloot online muziek-clinics aanbieden. Op Music-Clinics.com kunnen muzikanten clinics volgen van professionele nationale en internationale muzikanten. De eerste clinic staat gepland op 2 november om 20.30 uur. Dan trapt Juan (die onder anderen heeft gespeeld met Steve Lukather, Walter Trout, Snowy White en Waylon) zelf af met de eerste clinic.

Delta Lloyd lanceert online content campagne 'Bepaal je eigen koers'

21okt 201509:42
  • Content
  • 9012 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoCampagnesStorytellingContent

nieuws Delta Lloyd is van start gegaan met de online content campagne ‘Bepaal je eigen koers’. De campagne bestaat uit levensverhalen van bekende en onbekende Nederlanders die na een koersbepalend inzicht hun eigen koers kozen. Daarnaast deelt Delta Lloyd in de campagne praktische tips, handige tools en slimme financiële oplossingen. Delta Lloyd wil hiermee mensen inspireren en op weg helpen om ook hun eigen koers te bepalen.

[Onderzoek] Lat voor persoonlijke service ligt hoger dan ooit

21okt 201500:06
  • Content
  • 12327 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • KlantContentOnderzoekMarketingSales

nieuws Consumenten hechten veel waarde aan goede service. Meer nog dan aan zaken als een lage prijs, of loyaliteitsprogramma’s. Maar wat maakt service nou goed? Volgens recent onderzoek van Verint draait dat vooral om de basis; duidelijke antwoorden op vragen en snel geholpen worden. Personalisatie speelt ook een rol, maar let op: alhoewel consumenten service graag afgestemd zien op hun behoeften, zijn ze tegelijkertijd ook wantrouwig als het gaat om hun persoonlijke gegevens.

Accountability radio & TV in PR neemt toe

20okt 201515:46
  • Content
  • 14580 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • RadioOnderzoekAccountabilityTelevisieReclame

nieuws In opvolging van een PR-waarde voor print media, online nieuws en social media, is er nu ook een waardebepaling voor uitingen op radio en TV. Een berekening met een complexe dataverzameling en uniek in de markt door de toevoeging van PR impactfactoren bij de advertentiewaarde. Door uniformiteit in de PR-waarde formule voor alle mediatypen ligt crossmediale effectmeting van PR nu binnen handbereik.

Mertabi prankt Negativ en StukTV met neppiep tijdens Ade

20okt 201508:29
  • Content
  • 6668 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesContentVimeo

nieuws YouTuber Mertabi heeft rapper Negativ en de mannen van StukTV geprankt met een simulatiepiep in een taxi tijdens ADE. Mertabi zette de prank samen met Zilveren Kruis op om clubbers te laten ervaren hoe irritant het is om een permanente piep te krijgen door te harde muziek.

fonQ lanceert Mooi magazine

19okt 201510:10
  • Content
  • 7719 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Webwarenhuis fonQ heeft een nieuw inspiratiemagazine voor wonen, koken en lifestyle gelanceerd: Mooi magazine. Dit crossmediale platform van fonQ.nl zet de combinatie van ontdekken, inspireren en kopen centraal. Het magazine verschijnt vier keer per jaar met een oplage van 200.000 per editie en wordt grotendeels via de bestellingen van de webshop verspreid.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content