Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

ING stuurt studenten video's over nieuwe leenstelsel

17sep 201512:01
  • Content
  • 17866 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesBranded contentVideo

nieuws ‘Nieuwe stufi? Wat betekent dit voor jou?’ is een nieuwe campagne van ING die gericht is op studenten die vallen onder het nieuwe leenstelsel. Van week 35 tot en met week 38 legt ING via korte video’s de wijzigingen en de gevolgen van het nieuwe leenstelsel voor studenten uit. ING heeft met deze campagne het doel het kennisniveau van studenten te verhogen over het nieuwe studiefinancieringsstelsel. ING wil hiermee studenten de gevolgen van een studieschuld op hun financiële situatie laten zien, zodat zij weloverwogen keuzes kunnen maken.

Contentplatform Studio by Ikea biedt inspiratie

16sep 201511:20
  • Content
  • 17203 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • WebsiteVideoBranded content

nieuws Stylingtips voor de eettafel en binnenkijken in een unieke loft in New York: Ikea Nederland biedt inspiratie met Studio by Ikea. Onder dit nieuwe platform valt onder andere een online magazine. Hier kunnen bezoekers iedere maand terecht voor DIY’s, tips van interieurexperts, interviews met ontwerpers en verhalen achter de producten.

Amerborgh neemt debatcentrum Rode Hoed over

15sep 201508:20
  • Content
  • 11744 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • InteractieStorytelling

nieuws Vandaag is bekend gemaakt dat het gebouw van cultureel debatcentrum de Rode Hoed is aangekocht door beheermaatschappij Amerborgh International N.V. Daarmee is op de dag dat de Rode Hoed 25 jaar bestaat, een belangrijke eerste stap gezet die moet leiden tot een samenwerking tussen De Nieuwe Liefde, Felix Meritis en de Rode Hoed. Allen eigendom van de beheermaatschappij van ondernemer en mecenas Alex Mulder. Daarnaast is Amerborgh eigenaar van het Compagnietheater.

Interpolis maakt documentaire over ouderenzorg

14sep 201515:12
  • Content
  • 12297 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesOnderzoekVideo

nieuws Interpolis heeft in samenwerking met documentairemaakster Jessica Villerius een documentaire gemaakt over de opvang van ouderen, nu en in de toekomst. Het PR Bureau is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de campagne en werkte voor de documentaire samen met Posh Productions. Interpolis wil met deze documentaire bijdragen aan het maatschappelijke debat rondom de sociale zorg van de toekomst.

Heineken schakelt storyteller Lemon Scented Tea in

14sep 201512:52
  • Content
  • 13200 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingCampagnes

nieuws Heineken Nederland heeft storytelling agency Lemon Scented Tea gevraagd om de salescampagne ‘Duurzame Partners in Business’ op een creatieve manier onder de aandacht te brengen bij horeca-ondernemers. Lemon Scented Tea heeft hiervoor een film en een communicatiekit ontwikkeld. Voor de verpakking van de kit en de bijgesloten brochure is gebruik gemaakt van een animated optical illusion.

Buma en Nederlands Film Festival slaan handen ineen

11sep 201514:03
  • Content
  • 21213 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • EntertainmentVideoMakersAwards

nieuws De samenwerking tussen Buma en het Nederlands Film Festival die vorig jaar is gestart, wordt ook dit jaar voortgezet. Samen willen de organisaties meer aandacht geven aan het Nederlandse filmproduct en de muziek die daarin een essentiële rol speelt. De eerste Nationale Film Conferentie is de plek waar vakgenoten uit film en muziek elkaar ontmoeten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content