Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Suzuki herpositioneert klantenmagazine Happy

8jun 201512:40
  • Content
  • 16772 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintCopywritingPitches

nieuws Herpositioneren: dat was voor Suzuki de aanleiding om het vertrouwde klantenmagazine Happy Life grondig onder handen te nemen. De puur commerciële tool vertalen naar een stijlvol blad dat klanten helpt te binden aan het merk bleek een kolfje naar de hand van contentmarketing bureau Decom, dat de competitie won met een sterk concept en dito plan van aanpak.

Makers Channel: nieuwe videoplatform met webseries

4jun 201515:49
  • Content
  • 13082 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Social mediaVideoVerdienmodellen

nieuws Makers Channel is een nieuw online videoplatform voor influencers en web-talent live waar webseries kunnen worden bekeken. Het platform biedt content aan van talenten en bekende namen van onder andere YouTube, Instagram, Facebook, TV en uit de sport- en muziekwereld. Wekelijks zullen nieuwe shows en (sub)kanalen worden toegevoegd. Makers Channel verwacht binnen een jaar een onderscheidende selectie van de beste webseries van Nederland op één platform aan te bieden.

Factor Tachtig versterkt team met Monique van Hout

2jun 201513:07
  • Content
  • 11418 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaBranded content

nieuws Per 1 juni is Monique van Hout als content creator/tekstschrijver in dienst getreden bij Factor Tachtig. Zij zal zich bezighouden met tekstontwikkeling en de coördinatie van verschillende projecten. Van Hout heeft hiervoor meer dan vier jaar op de communicatieafdeling van een internationale medische organisatie gewerkt. Zij was in deze rol onder andere verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een informatieplatform voor patiënten met urologische aandoeningen.

'Leren van' concept van ZB wint PBM prijs

1jun 201511:16
  • Content
  • 12153 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesPrintMarketingAwardsDigitaal

nieuws Als pensioenfonds niet communiceren over pensioen, maar over gastvrijheid, neuromarketing en duurzaam ondernemen? En daarmee dus wel die topbestuurders bereiken? Deze lef wordt gewaardeerd. Niet alleen met een Grand Prix Content Marketing award 2014, of door de (kritische) doelgroep zelf met een rapportcijfer van 7,5 tot 8,0 en een loyaliteitspercentage van 86 procent. Maar nu ook bij de PBM Communicatieprijzen.

Brood. Wat zit daarin?

30mei 201508:58
  • Content
  • 28064 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingCampagnes

nieuws 'Fitzroy wil altijd voor challengers werken en dit is echt een challenge waar we onze tanden in konden zetten: hoe zet je brood weer op de kaart', aldus Jur Baart. 'We hebben de pitch gewonnen met een simpel uitgangspunt: willen we de twijfelaars rond brood minder laten twijfelen dan moeten we de echte verhalen rond brood vertellen. Niet één verhaal, maar meerdere verhalen. Niet door één afzender, maar door meerdere afzenders. Zodat we antwoord kunnen geven op alle vragen.

Originele kerstwens van Gerard en Daisy in vervulling bij Ikea

29mei 201515:58
  • Content
  • 23156 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingCampagnes

nieuws Je trouwdag vieren met een ontbijt bij Ikea Amersfoort. Dat was de kerstwens van Gerard van de Kamp (23) en Daisy Gerritsen (21) uit Bunschoten die vandaag in vervulling ging. Het bruidspaar werd om 10.00 uur ontvangen door een erehaag van Ikea medewerkers en kregen een feestelijk ontbijt geserveerd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content