Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Yvonne Prins van 3MO naar UM

9mrt 201510:07
  • Content
  • 10785 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingPersonalia

nieuws Yvonne Prins komt het management team van UM versterken. In haar functie als client service director wordt ze verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van een business unit met klanten zoals ABN AMRO, Staatsloterij en Dr. Oetker. Prins gaat UM helpen om de toenemende vraag naar merk- en communicatiestrategie en de kanteling naar contentmarketing verder vorm te geven. Prins is op dit moment Partner bij 3MO en zal binnenkort in haar nieuwe functie starten. Daarvoor werkte te ze bij KPN, waarvan vijf jaar als manager merk- en marketingcommunicatie bij Hi. Zo meldt het persbericht.

Barisco webdesigner maakt programmeren overbodig

5mrt 201518:09
  • Content
  • 11474 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalWebsite

nieuws Barisco webdesigner is een nieuwe software-oplossing die (web)designers in staat stelt om zonder kennis van programmeren rijke en geanimeerde HTML5 content te ontwikkelen en publiceren op desktop, tablet en mobiel. Een gebruiksvriendelijk en intuïtieve software, waarmee je designs eenvoudig kunt omzetten naar een online beleving.

Eerlijke contentmarketing duurt het langst

4mrt 201508:08
  • Content
  • 11473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingBranded contentOnderzoek

nieuws Consumenten verwachten steeds meer dat bedrijven en organisaties transparant zijn en open kaart spelen in hun communicatie. Maar hoe reageren consumenten wanneer een merk zelf aangeeft dat een product beperkingen heeft, of dat er bijvoorbeeld veel calorieën inzitten? Hiernaar is nog weinig onderzoek gedaan. HvA-docent-onderzoeker Joris Demmers zette een groot onderzoek op om in kaart te brengen wat dit voor de marketing betekent.

Berenschot: bedrijven bang voor imagobeschadiging

3mrt 201512:14
  • Content
  • 13897 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Big dataOnderzoekKlant

nieuws In 77 procent van de Nederlandse boardrooms staat imago bovenaan de agenda. Nederlandse bedrijven maken zich grote zorgen over hun reputatie en imago. Zij vrezen dat negatieve publiciteit een catastrofale impact op de sales in hun bedrijf of sector kan hebben. Dit blijkt uit het onderzoek Strategy Trends 2015 dat organisatieadviesbureau Berenschot onder 323 ondernemers, bestuurders en topmanagers hield.

Head Office NL versterkt digitale expertise

3mrt 201510:31
  • Content
  • 10901 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • NieuwkomersContent

nieuws Head Office NL heeft haar digitale kennis verder uitgebreid door vier nieuwe digitale experts aan haar team toe te voegen: manager digital Maarten Bas Backer, online projectmanagers Myra van Bladel en Marcel Slok Soede en interaction designer Robin Landweer. De komst van deze specialisten past geheel in de strategie die Head Office NL vorig jaar heeft ingezet om een full service content marketing bureau te kunnen zijn.

The Fat Lady is 'always on' voor colora

28feb 201511:08
  • Content
  • 19584 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Klant

nieuws Samen met The Fat Lady rolt Colora in 2015 een contentprogramma uit. Om het advies en proximiteit van de Colora-winkels in de verf te zetten, wordt elke maand een bepaald interieurthema 360° behandeld. Het eerste thema is trappen of hoe kun je een goede eerste indruk maken op bezoekers aan je woning.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content