Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

ABN Amro lanceert eenmalige woonglossy

26nov 201409:34
  • Content
  • 10906 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentPrint

nieuws ABN Amro verspreidt sinds 10 november 200 duizend exemplaren van het eenmalige woonblad ‘Verkocht!’ via de bankkantoren en op het huisadres van mensen die hun huis te koop hebben staan. Het magazine is bestemd voor mensen die bezig zijn met het kopen, verkopen of verbouwen van een woning.

Lekker Makkelijk.nl ondersteunt winkels Van Tol

25nov 201411:48
  • Content
  • 17486 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalInspiratiePrint

nieuws De website Lekkermakkelijk.nl is vernieuwd. De uitstraling en de vorm zijn helemaal in de stijl van het Lekker Makkelijk magazine gegoten. In een moderne opzet biedt de website veel informatie over producten en over de aangesloten winkels in de buurt. Daarnaast is er een database met de recepten uit vele jaren Lekker Makkelijk magazine.

Branded YouTube-kanaal KLM succesvol

25nov 201408:15
  • Content
  • 10087 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded content

nieuws In samenwerking met Clipster heeft KLM deze zomer een YouTube-kanaal gelanceerd; www.youtube.com/klm. Niet alleen is het kanaal bijzonder vormgegeven, er zijn ook nieuwe functionaliteiten geïntegreerd die in verschillende campagnes van KLM zijn ingezet. Hiermee laat de organisatie zien een voorloper te zijn op het gebied van social media.

Vijf misverstanden over content marketing

24nov 201409:24
  • Content
  • 15186 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VerdienmodellenBranded contentOnderzoek

nieuws Content marketing strategieën die vroeger geweldig werkten, kunnen hun beste tijd hebben gehad. Succesvolle content marketeers die succesvol willen blijven moeten mee veranderen met de voortdurend veranderende branche. Welke ‘nieuwe fouten’ maak jij nu? Hier is de top vijf. Realiseer je dat content marketing aan het veranderen is. Bijna iedereen is vandaag op een of andere manier met content marketing bezig. Maar doe je het goed? Als je een van deze fouten maakt, draaien je wielen wel, maar rijd je niet.

Boekpresentatie Dick Holzhaus bij Hutspot

21nov 201410:09
  • Content
  • 31936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekPrintStorytellingConcepten

nieuws Op 20 november jongstleden lanceerde auteur en conceptmaker Dick Holzhaus zijn boek ‘Conceptueel Denken’ 4 WaardenMethoden bij Hutspot aan de Amsterdamse Rozengracht. Jan Rijkenberg, oprichter en directeur van bsur, nam het eerste exemplaar in ontvangst. Holzhaus verklaarde: ‘Mijn nieuwe boek is bestemd voor ondernemers, accountmanagers en product ontwikkelaars. Conceptueel denken is niet persé creatief, maar juist logisch en rationeel.’

Winnaars Grand Prix Content Marketing 2014

20nov 201420:40
  • Content
  • 11629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws De winnaars van de Grand Prix Content Marketing zijn bekendgemaakt tijdens een feestelijke uitreiking in DeFabrique te Utrecht. Volgens René Repko, Chief Marketing Officer van Rituals en voorzitter van de eindjury van de Grand Prix Content Marketing, bewijst het recordaantal inzendingen dat de opmars van het vakgebied niet meer te stuiten is. ‘Ook als je kijkt naar de kwaliteit van de winnaars. Je kunt dan niet anders dan constateren dat contentmarketing volwassen is geworden. Topwerk van topmerken, die hiermee laten zien wat je als organisatie met een doordachte contentmarketingstrategie kunt bereiken.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content