MediaMonks is Ciclope Digital Company of the Year

30okt 201709:13
  • Bureaus
  • 9135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalCreatieVirtual RealityAward

nieuws MediaMonks blijft maar prijzen pakken. Bij de Ciclope Awards is het productiebureau uit Nederland voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot Digital Company of the Year. In totaal won MediaMonks zes awards met vijf projecten, waaronder het Audi-project 'Enter Sandbox', dat zowel de Grand Prix won in Digital Craft en Gold in Real-Time VR.

Voetbal International spreekt met twee kopers

27okt 201712:30
  • Media
  • 21845 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TijdschriftuitgeversVerkoopVoetbalTijdschriften

nieuws Voetbal International staat in de verkoop. Uitgever WPG heeft de afgelopen maand concrete gesprekken gevoerd met twee geïnteresseerde partijen over een overname. Er waren ook afgelopen zomer al gesprekken met kandidaat-kopers, maar die haakten af vanwege de teleurstellende cijfers van het voetbaltijdschrift.

Marc Duijndam nieuwe CEO Sanoma in Nederland en België

27okt 201711:40
  • Media
  • 25019 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversUitgeversMediastrategie

nieuws Marc Duijndam wordt per 1 januari 2018 de nieuwe CEO van Sanoma Media in België en Nederland. Hij volgt daarmee Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar Talpa aankondigde. Duijndam rapporteert in zijn nieuwe rol aan CEO en president Susan Duinhoven op het Finse hoofdkantoor.

ABN Amro, Delta Lloyd en ING genomineerd voor Langlopende Sponsorships bij SponsorRingen

27okt 201711:38
  • Sponsoring
  • 25765 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • SponsorRingSponsoring

nieuws ABN Amro en World Tennis Tournament, Delta Lloyd en watersport en ING met het Rijksmuseum zijn de drie genomineerde cases voor de nieuwe categorie Lang Lopende sponsorships bij de SponsorRingen. De winnaar van deze categorie wordt samen met alle andere winnaars op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.

Millennial grootverbruiker van live radio en Spotify

27okt 201711:36
  • Media
  • 25199 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikDoelgroepOnderzoekRadio

nieuws De tijd die millennials aan audio besteden, ligt met 202 minuten per dag 7% boven het niveau van totaal Nederland (190 minuten per dag). Bijna tweederde van de audiotijd van deze jonge doelgroep bestaat uit live radio. Dit blijkt uit het nieuwe Audio Distributie Onderzoek (ADO) van Stichting Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK.

Digitaal record: MediaMonks wint 200e FWA

27okt 201711:06
  • Bureaus
  • 12806 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingDigitaalAwardBranding

nieuws MediaMonks is het eerste bureau ter wereld dat 200 FWA’s heeft gewonnen. De FWA is een internationale competitie voor digitaal werk die al sinds mei 2000 loopt. De jury bestaat uit ruim tweehonderd professionals die dagelijks, wekelijks en maandelijks een prijs uitreiken voor het beste digitale werk.

Stop een contentmarketing-case vol meetbare effecten

27okt 201710:35
  • Content
  • 5731 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • ContentMakers

nieuws Linkbuilding, een lastig proces in ons vak, maar verschrikkelijk belangrijk volgens de auteur van een artikel over dit onderwerp op frankwatching.nl. Links dragen eraan bij dat je website beter scoort.

Dennis van Allemeersch leidt recruitment-divisie Persgroep

27okt 201700:27
  • Media
  • 13218 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaUitgeversOnlineHR

nieuws De Persgroep Online Services stelt Dennis van Allemeersch aan als nieuwe directeur voor de business unit Employment Solutions. Hieronder vallen onder meer de titels Nationale Vacaturebank, Intermediair en Tweakers Elect.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content