Gepimpt Cannes Lions klaar voor de toekomst?

16nov 201716:10
  • Bureaus
  • 25467 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • EvenementAwardReclameCannes

weblog Hoera, Cannes Lions wordt korter, goedkoper en overzichtelijker, met minder dezelfde winnaars! Goed dat de organisatie van het grootste reclamefestival ter wereld luistert naar kritiek, maar wat gaan al deze veranderingen in de praktijk betekenen voor het reclamevak? Wordt Cannes er beter van?

Robbert Zantinge: 'De Grand Prix zijn dé awards voor contentmarketing'

16nov 201715:49
  • Content
  • 17961 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • InterviewContentGrand Prix Content Marketing

nieuws Het zal u niet zijn ontgaan: vanavond is de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing awards en bekroningen in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is ZB Communicatie & Media. We maken vast de balans op met oprichter en directeur Robbert Zantinge.

Kapooow ontwikkelt #PartOfMe-campagne Stedelijk Museum

16nov 201713:49
  • Bureaus
  • 13444 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingSocial mediaKunst & CultuurCampagnes

nieuws Reclamebureau Kapooow heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor het Stedelijk Museum. Deze ‘Stedelijk is #PartOfMe’-campagne richt zich op toeristen en draait om echte ‘niet-Nederlandse Amsterdammers’ die al een tijdje in Amsterdam wonen. Zij vertellen in hun eigen taal over leven in Amsterdam en hun favoriete werk in het Stedelijk Museum.

Eppo van Nispen tot Sevenaer directeur Beeld en Geluid

15nov 201710:49
  • Media
  • 13314 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaKunst & CultuurTelevisie

nieuws De raad van toezicht van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid heeft Eppo van Nispen tot Sevenaer benoemd tot algemeen directeur. Hij heeft als bestuurder veel ervaring in zowel de journalistieke, erfgoed- als de omroepsector. De afgelopen zeven jaar was hij directeur van Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB). Als algemeen directeur is hij verantwoordelijk voor de visie, de strategie en het beleid van Beeld en Geluid, waar de mediacultuur centraal staat.

JFK overgenomen door TopGear-uitgever VDS

14nov 201717:44
  • Media
  • 16348 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVerkoopUitgeversTijdschriften

nieuws VDS Publishers, uitgever van TopGear in Nederland en België, versterkt zijn positie aan de bovenkant van het mannensegment met de overname van JFK. JFK was in handen van investeerders. TopGear richt zich op liefhebbers van auto’s in combinatie met mannenlifestyle. JFK focust op lifestyle, waarvan auto’s zeker deel uitmaken. De nieuwe eigenaren zien dan ook een goede match.

[#14 Content Rally] Rosanne Willems: 'Bedenk altijd eerst wat het doel is van je content'

14nov 201713:27
  • Content
  • 8494 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonalia

nieuws In de Content Rally geven we contentmarketeers het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Rosanne Willems, projectleider online bij AvroTros.

Jasper van Zandbeek: 'Contentmarketingstrategie is steeds meer leidend'

14nov 201709:14
  • Content
  • 12563 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingAwardsContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: aanstaande donderdag (16 november) vindt de uitreikingsavond van de Grand Prix Content Marketing plaats, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Zandbeek, we maken vast de balans op met chief engagement officer Jasper van Zandbeek.

NPO intensiveert samenwerking met IDFA

13nov 201711:26
  • Media
  • 16017 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTelevisieMediaPartnership

nieuws De publieke zender NPO 2 zal tijdens het Amsterdamse documentairefestival IDFA (15 - 26 november) vier Nederlandse documentaires uitzenden die op het festival in première gaan. Dat is voor het eerst. NPO en IDFA hernieuwen hiermee hun jarenlange samenwerking, om kwaliteitsdocumentaires voor een breed publiek toegankelijk te maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content