CMWorld: 'Alles is veranderd en niets is anders'

14sep 201709:52
  • Content
  • 7653 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Content

weblog Afgelopen week bezocht ik Content Marketing World in Cleveland, Ohio. Het grootste contentmarketing event ter wereld met 4.500 deelnemers uit meer dan vijftig landen. Met een fantastische groep Nederlandse en Belgische marketeers en een journalist van MarketingTribune namen we deel aan de door CMFF georganiseerde workshop. In deze blog deel ik mijn belangrijkste learnings.

Grand Prix Content Marketing 2017: zend nu je case in

13sep 201712:21
  • Content
  • 23387 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardGrand Prix Content MarketingContent

nieuws De uitreikingsavond van de Grand Prix Content Marketing 2017 staat weer voor de deur. Op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar uitgereikt. Tot en met aanstaande vrijdag 15 september heb je nog de kans om een case in te zenden.

CMWorld: Er is licht aan het eind van de funnel

13sep 201710:30
  • Content
  • 13897 x gelezen
  • Link
  • Merijn Aalbers
  • ContentEvenement

weblog Nu de kruitdampen van Content Marketing World 2017 zijn opgetrokken en ik door mijn notitieboekje (u leest het goed, een boekje met papieren bladzijdes) blader, is het tijd mijn gedachtes te ordenen. Mijn conclusie: er is licht aan het eind van de funnel.

Novel ontwikkelt videoserie voor De Nieuwe Kerk

13sep 201710:05
  • Content
  • 9956 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVideo

nieuws De Nieuwe Kerk in Amsterdam presenteert dit najaar de tentoonstelling 'We Have a Dream. Gandhi. King. Mandela.' waarvoor millennialbureau Novel een serie video's ontwikkelde. De tentoonstelling verbindt de drie wereldverbeteraars Mahatma Gandhi, Martin Luther King en Nelson Mandela. Novel sprak met onder meer Andrew Makkinga, Hanna Verboom en Ismail Ilgün over hun verhouding tot deze wereldverbeteraars en de actualiteit.

Aart Lensink (moderator GPCM): 'Er wordt teveel middelmaat geproduceerd. Dat moet anders'

12sep 201710:11
  • Content
  • 7775 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • AwardsGrand Prix Content MarketingContent

nieuws De Grand Prix Content Marketing staan weer voor de deur; op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar uitgereikt (en tot en met vrijdag 15 september heb je nog de kans om een case in te zenden!). In aanloop naar de uitreikingsavond vragen we de moderators van de GPCM naar hun visie op het contentmarketingvak en geven ze een inkijkje in hun werk voor de Grand Prix. Deel 2: Aart Lensink, directeur van LVB Networks.

EEN Media (Femmefab) brengt Kin Community naar Nederland

12sep 201709:47
  • Media
  • 12068 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Social mediaVloggenBranded content

nieuws Het Amerikaanse digital media & entertainmentbedrijf Kin Community en het Nederlandse EEN Media zijn een partnership aangegaan.

Clipit lanceert Employee Advocacy

12sep 201709:13
  • Content
  • 9390 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentSocial media

nieuws Het wordt voor bedrijven steeds lastiger om organisch bereik te creëren op social media, zo stelt Clipit, specialist in media monitoring en analyse. Daarbij zouden bedrijven worstelen om medewerkers om te toveren tot echt merkwerkers. Met Employee Advocacy biedt Clipit tools om deze uitdagingen onder ogen te komen. Het bureau uit Nijmegen stelt organisaties hiermee in staat om vanuit het dashboard medewerkers te activeren.

Contentmarketing: continue veranderingen

11sep 201714:34
  • Content
  • 6682 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

nieuws Nog even en de inschrijftermijn voor de Grand Prix Content Marketing 2017 is gesloten. Een laatste kans om je onderscheidende cases in te sturen! Woensdag 13 september is de laatste dag dat dit mogelijk is. De succesvolle versie van vorig jaar heeft ook geleid tot een aantal veranderingen in de categorieën voor de Awards en Bekroningen. Bert Groothand is verantwoordelijk voor de inhoud van de Grand Prix, in dit artikel geeft hij zijn kijk op de verschillen met vorig jaar.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content